A PlayStation Studioshoz tartozó Bungie lassan elgondolkodtató állapotban találhatja magát, ugyanis a Sony magához vett egy részleget a stúdióból…
A Sony bekebelezi a Bungie-t. Az asszimilációt annyira komolyan lehet gondolni, hogy ennek kreatív ágazata, a Bungie Creative Studios új nevet kapott, és immáron PlayStation Creative néven fut tovább, de már közvetlenül a Sony alatt. A Bungie eközben továbbra is folytatja a Destiny 2 bővítését, dolgozik a Marathon rebooton (ki tudja, hogy ez milyen állapotban van?), és támogatni fogja a Sony többi élő szolgáltatásos (live service) kísérleteit is.
Bridget O’Neill, aki a Bungie Creative Studios senior igazgatója volt, most már a PlayStation Studiosnál tölti be ezt a posztot. A Twitteren is közölte, hogy megváltozott a munkahelye, de csak papíron: „[Kaptam] egy új munkát és egy bejelentésem van. Új szerepet vállalok a PlayStation Studios kreatív részlegének vezető igazgatójaként, de nem hagyom el a Bungie-t! A Bungie Creative Studios a PlayStationhöz csatlakozik, hogy megalapozza egy olyan kreatív csapat munkáját, amely képes támogatni az összes PlayStation élő szolgáltatásos játékát. Nagyon izgalmas ez a lehetőség, hogy megoszthatjuk a Bungie-címeken szerzett tapasztalatainkat más stúdiókkal, amelyek live service játékokat készítenek. Az élő szolgáltatás nehéz és egyedi kihívásokkal jár, így együtt képesek leszünk lendületet adni az új játékok fejlesztésének.”
This opportunity to share our experience working on Bungie titles with other studios that are building live service games is so exciting. Live service is hard and comes with a unique set of challenges, so together we will be able to give a jumpstart on development for new games.
— Bridget O’Neill (@iheartbunnies) October 22, 2024
2022-ben vásárolta fel a Sony Interactive Entertainment a Bungie-t, és már akkor is kimondták, hogy az élő szolgáltatású játékok terén szerzett tapasztalatuk és technológiájuk fontos volt. A stúdió befolyása döntött abban, hogy a Naughty Dog törölte a The Last of Us: Factionst, ami eredetileg a The Last of Us Part II többjátékos eleme lett, ami túl nagy lett és önállóvá vált. Csakhogy Totoki Hiroki, a PlayStation vezetője szerint a Bungie vezetősége nem vállal felelősséget a menetrendért és a költségvetésért, és több körben is történtek elbocsátások…
Ezek után ki tudja, hogy mi történik a Bungie-val?
Forrás: PCGamer