A játékosok nyertek: a Warhammer 40K: Space Marine 2 könnyít a nehézségi szinten

Visszaállt a rend a Warhammer 40,000: Space Marine 2 világában. Néhány nappal ezelőtt a játékosok felháborodtak a 4.0-s frissítésen, amely nehezebbé tette a játékot a magasabb nehézségi szinteken, csökkentve a népszerű fegyverek visszatámadási reakcióidejét és növelve a kihívást az Operations módban. A játékosok kritikája után a Saber Interactive visszalépett, és helyreállította azokat az értékeket, amelyek korábban olyan jól működtek a játék során.

 

A Saber Interactive a 4.1-es frissítés jegyzeteiben hozta nyilvánosságra ezt a hírt, amely bejelenti az új Public Test Servers bevezetését is; ez lehetőséget ad arra, hogy a játékosok teszteljék az új funkciók működését, mind technikai, mind népszerűségi szempontból, mielőtt azok teljes mértékben beépülnének a játékba. „Függetlenül a visszajelzésektől, hálásak vagyunk, hogy ennyire szenvedélyesen rajongtok a Warhammer 40,000: Space Marine 2-ért. Számomra a legfontosabb tanulság az, hogy amint a játék megjelenik, az már nem a fejlesztők játéka. Az elsődlegesen a tiétek.” – írja Dmitriy Grigorenko, a játék igazgatója.

 

A 4.1-es frissítés visszaállítja a nehézségi szinteket

 

A szakember részletesen kifejtette a sokat kritizált 4.0-s frissítés mögötti logikát és a 4.1-es frissítésben bevezetett változtatásokat. „Amikor a játék szeptemberben megjelent, a Ruthless nehézségi szinten a győzelmi arány meghaladta a 60%-ot. Hetekkel később, a 3.0-s frissítéssel ez az arány 80%-ra nőtt, és sok visszajelzést kaptunk arról, hogy a játék még a maximális nehézségi szinten is túl könnyű lett.”

„A 4.0-s frissítés célja az volt, hogy az ellenfelek megjelenési gyakoriságát növeljük, ahelyett, hogy ismét növelnénk az életerejüket. Sajnos ez a könnyebb nehézségi szinteken is hatással volt a játékra” – folytatta Grigorenko. „Például a legkönnyebb nehézségi szinten a győzelmi arány jelentősen csökkent a 4.0-s frissítés után, 95%-ról 93%-ra. Ez talán nem tűnik soknak, de a számok nem mondanak el mindent. A visszajelzéseitek világossá tették, hogy a játék intenzívebbé és stresszesebbé vált az alacsonyabb nehézségi szinteken, és ez soha nem volt a célunk.”

„Ezért visszavonjuk ezeket a változtatásokat. Az alacsony, közepes és magas nehézségi szinteken az ellenfelek megjelenési arányát visszaállítjuk a 4.0 előtti szintre, míg a Ruthless nehézségi szinten jelentősen csökkentjük, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a játék eredeti nehézsége és a 3.0-s frissítés utáni ‘könnyebb’ játékélmény között.”

Ezen felül a Saber Interactive nemcsak a nehézség kérdésére koncentrált. A frissítés növeli a fegyverek sebzését 10%-kal, javítja a játékosok páncéljának értékét Merciless módban, és 30%-kal növeli a botok sebzését a főellenségeken. Végül a fejlesztőcsapat több hibát is javított a játékban.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu