Nyílt forráskódúvá vált három klasszikus Grand Theft Auto rajongói frissítése!

A SilentPatch a Grand Theft Auto III-hoz, a Grand Theft Auto: Vice City-hez és a Grand Theft Auto: San Andreashoz is ajánlott, és most ez kapott egy nagy frissítést is.

 

Silent több patch kapcsán ismerhető: ő állította helyre a termékelhelyezéseket a Crazy Taxiban (és így az analóg kezelés is sokkal jobb lett), továbbá ő… „sárgásította vissza” a Deus Ex: Human Revolutiont. Mégis a PS2-es, klasszikus GTA-trilógia kapcsán ismerhetik a legtöbben. Mivel a Grand Theft Auto: San Andreas tegnap ünnepelte 20. születésnapját (bizony: 2004. október 26-án jelent meg Észak-Amerikában PS2-re!), egy nagy frissítést kapott a SilentPatch, ami ezen felül nyílt forráskódú lett.

A SilentPatch sok olyan hibát orvosol PC-n, ami nincs ott a konzolos eredetiben. Ez nem a Definitive Edition verzióknak van, hanem az eredeti hármasnak. Az új frissítéssel például megszűnik az, hogy egy autó kétszer is felrobban, ha időben kiugrunk belőle. Visszahozta azt is, amit a PS2-n láthattunk (véletlenszerűen): egyes sofőrök nem kapcsolták be a lámpákat az esőben vagy a ködben, és a járművünkön a fémdíszek már csillognak, és nem csak furcsán matt látványt biztosítanak. A stáblista megfelelő sebességgel pörög le (nagyobb felbontáson lassabb volt), és a küldetés teljesítve szöveg is rendes tempóban távozik a kijelzőnkről (ezt is a felbontáshoz kötötték).

A Grand Theft Auto III normális hajóba ülős és vezető animációkat kapott, így Claude nem süllyed bele az ülésbe (vagy az alá), a gyalogosok nem a járművünk elé, hanem az elől ugranak el, és a levágott végtagok a megfelelő modellt használják, így nem lesz egy letépett karon két kéz. Az NPC sofőrök már jobbra is fordulhatnak az egyirányú utcákban (erre nem voltak eddig képesek). A Grand Theft Auto: Vice City-ben a renderelés javult: az objektumok azon része, amit nem láthatunk, eddig felettébb hibás volt. Így például az autók ablakai, vagy Tommy nyakörvének részei hiányoztak (mert így spórolt a játék a memórián). A géppuska torkolattüze már a megfelelő irányba céloz, és a SilentPatch magába vett egy másik patchet, ami javít azon, hogy a gyalogosok és Tommy mennyit beszélnek egymással. A Grand Theft Auto: San Andreasban CJ ruhái ugyanúgy mozognak a quadon, mintha egy motoron ülne, a jetpacket a billentyűzettel is használhatjuk lebegésre (alapból Q+E). A furcsa fekete hulló pontok is megszűntek, és ezek nem UFO-k, hanem a felhőkből a textúrák nem megfelelően voltak használva (rossz részt vettek át), így már fehér minden, és hullócsillagokat láthatunk helyettük.

A SilentPatch itt érhető el, és így kell beállítani őket.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu