A Ryu Ga Gotoku Studio igazgatója, Masayoshi Yokoyama elismerte, hogy kétségei voltak a Yakuza Kiwami Nintendo Switchre való megjelenésével kapcsolatban…
A Like a Dragon-sorozat (más néven Yakuza) Japán egyik legikonikusabb franchise-a, amely a legutóbbi részekkel világszerte rabul ejtette a játékosokat. Mind a Sega, mind a Ryu Ga Gotoku Studio megértette a piac igényeit, és a legújabb címeket, mint például a Like a Dragon Infinite Wealth, lefordították, hogy a szélesebb közösség is élvezhesse. A Switch játékosok azonban több okból kifolyólag nem élvezhették ezeket a játékokat.
A Yakuza Kiwami október 24-i Nintendo Switch megjelenése után úgy tűnik, hogy a japán stúdióban többen is tévedtek. Emlékeztek, amikor a Yakuza producere vonakodott attól, hogy a játékai Switch-re is megjelenjenek? Masayoshi Yokoyama akkoriban a Nintendo vélt „családi célközönsége”, illetve technikai okok miatt utasította el a portot.
A valóság azonban az, hogy sokan, nagyon sokan megveszik Switch-en, olyannyira, hogy még Yokoyama is meglepődött.
Jó döntés volt a Yakuza Kiwami Nintendo Switchre való átültetése
Yokoyama egy nemrégiben tartott livestreamben beszélt a Yakuza Kiwami Nintendo Switchre való megjelenéséről. Ahogy fogalmazott, a játék „úgy fogy, mint a cukros süti”, de azt is be kell ismerni, hogy a MyNintendoNews szerint tévedett korábbi jóslataiban. „Először is, úgy hallottam, hogy a Kiwami úgy fogy, mint a cukros süti. Ez egy jó dolog. A vezetők megjósolták a darabszámot, én pedig nagyot tévedtem. Szerintem túl konzervatív voltam” – mondta.
Mindezek után úgy tűnik, elégedett az eddigi eredményekkel. „20 évvel ezelőtt készítettem az első Yakuza játékot. Aztán lett belőle Kiwami, de már az is megjelent. Már régóta elérhető volt, és úgy gondoltam, hogy az emberek szerte a világon már kipróbálták. […] Nos, ez egy port, tudod. Mint alkotó, nagyon örülök, hogy az emberek újra játszanak vele. Nehéz újraalkotni a játékokat. Nem könnyű újra eladni egy játékot. Ezért vagyok nagyon boldog” – mondja.
Forrás: MyNintendoNews