Lords of the Fallen: nem csak a PlayStation 5 Pro részesül a jóból az 1.6 frissítéssel!

A Hexworks és a CI Games játéka új frissítést kapott, így a stúdió nem viccelt, amikor azt mondta, hogy a Lords of the Fallen folytatása mellett az első rész frissítései is folytatódnak.

 

A közösségi visszajelzések és a kiterjedt játéktesztelés alapján sok játékmenetbeli módosításokat hajtottak végre. Ezért is látni a Steamen, hogy az új értékelések tekintetében a kategóriák között egyre feljebb kúszik, ami tükrözi ezeknek a folyamatos fejlesztéseknek a pozitív hatását, és elkötelezettek amellett, hogy folytassák ezt az utat a mi értékes hozzájárulásunkkal. A visszajelzéseink alapján finomhangoltak bizonyos összecsapásokat, hogy simább, magával ragadóbb harci élményt teremtsenek azáltal, hogy elszigetelik az eseteket, hogy megakadályozzák azt, hogy tömegesen letámadjanak. A visszatérő játékosoknak érdemes lehet újrakezdeni, mivel útközben néhány friss meglepetéssel is előrukkoltak a fejlesztők. (Az eredeti ellenségeloszlás és sűrűség továbbra is elérhető az NG+ módosítókon keresztül.)

Módosították bizonyos távolsági egységek érzékelését, hogy kijavítsák az igazságtalannak vagy irreálisnak tűnő eseteket. A Pilgrim’s Perchben a platformozást javított mutatókkal finomították, így az ugrások egyértelműbbé és a navigáció gördülékenyebbé vált. A PvP harcokban a készségalapú játék felemelése érdekében újra kiegyensúlyozták a skálázási mechanikát, különösen a mágiával felturbózott fegyverek és varázslatok esetében. Ezek a módosítások kizárólag a PvP-re vonatkoznak, így a PvE játékosok a jelenlegi buildjeiket nem érintik. Néhány fegyvertámadás enyhe módosítást kapott, hogy csökkentse az elmozdulást, ezzel nagyobb kontrollt biztosítva, miközben megőrzi a hatékonyságot és támogatja a játékstílusunkat.

A visszajelzésekre építve lépéseket tettek annak érdekében, hogy tovább gazdagítsák az új játékosok beilleszkedési élményét a Lords of the Fallenben. Azt szeretnék, ha minden új játékos úgy érezné, hogy az útja során felhatalmazást kap, és megértik, hogy néhány korai bemutató meredek tanulási görbét jelenthetett. A továbbfejlesztett megvilágítás és a vizuális módosítások egyértelműbbé és könnyebben navigálhatóvá teszik ezt a kezdeti oktatóterületet. Az olyan alapvető képességek (soulflay, syphoning) mostantól külön bemutatóhelyet kaptak a Redcopse későbbi részében, így az új játékosok fokozatosabban ismerkedhetnek meg az egyes funkciókkal. finomították az ugrás bemutatót, hogy könnyebben elérhető legyen. Eltávolították a Lightreaper bossfightot az NG0 játékosok számára a tutorial területről, de a Lightreaper még mindig ott ólálkodik Mournsteadben, és meglepetésként visszatér az NG+-ban.

Umbral, az Axiom élő világával összefonódott párhuzamos birodalom a játék bármely pontján elérhető, és alternatív utak, rejtett kincsek és titkok kiterjedt világát kínálja. Bár Umbral továbbra is szándékosan ellenséges marad, kiigazították a hangokat, a látványt és az ellenségek felbukkanási görbéjét. Mostantól a threadek („szálak”, Umbral bennszülöttjei) lassabban észlelik a jelenlétünket, így értékes időnk marad felfedezni a birodalmat, mielőtt a kísértés felerősödik. Végül megjelenik a Scarlet Shadow, és döntésre kényszerít minket: meneküljünk vagy vegyünk részt egy epikus leszámolásban.

Az Umbralba való kezdeti belépést most finomabb hangzásvilág kíséri, amely egyre intenzívebbé válik, ahogy tovább maradunk, és eléri a crescendót, mielőtt meg kell találni a kijáratot, vagy kockáztatnunk kell, hogy szembenézz azzal a bíbor kaszással. Az ellenséges megjelenések mostantól jobban vannak ütemezve, hogy a feszültség egyenletesebb, fokozatos felépülését eredményezzék. Mostantól több időnk lesz felfedezni, mielőtt a Scarlet Shadow felbukkan, ami fokozza a feszültséget. A játékosok visszajelzései alapján a vignetta-effektus lágyabb lett, hogy javuljon a láthatóság Umbral felfedezése közben. Külön VFX-et adtak az Umbral bennszülöttek spawnolására beállított tojásokhoz, mivel a fejlesztők észrevették, hogy néhány játékosnak nehézséget okozott megkülönböztetni az aktív és az inaktív bennszülötteket.

További teljesítményjavításokat hajtottak végre a játék több, grafikailag igényesebb területén, optimalizálva az élményt a gyengébb teljesítményű számítógépekkel rendelkező játékosok számára. Mivel a Lords of the Fallen most már teljes mértékben kihasználja a PlayStation 5 Pro teljesítményét (a továbbfejlesztett Performance Mode 1440p alapján 4K felbontásban és 60 képkocka/másodperc sebességgel, a Quality Mode pedig natív 4K felbontásban és 30 képkocka/másodperc sebességgel fut), készüljünk fel a Mournsteadbe merészkedő játékosok újabb hullámára.

Becsületes, hogy ennyire figyelnek a játékosokra!

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu