Kissé vicces leírni, de az új patch a Grand Theft Auto III, a Grand Theft Auto: Vice City, illetve a Grand Theft Auto: San Andreas remasteréhez a mobilos verziókból emelt át valamit…
A Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition új frissítést kapott, így a franchise első három 3D-s epizódja PlayStation 5-ön, Xbox Series-en, PC-n, PlayStation 4-en, Xbox One-on, illetve Nintendo Switch-en is frissült. Nem említjük az iOS-t és az Android verziót, ugyanis a konzolok és a PC innen emeltek át valamit. Ezt leírni is vicces, hát még belegondolni abba, hogy a mobilos verziókba tavaly tették be a klasszikus megvilágítási módot, és ezt vitték át a többi platformra.
Lent néhány összehasonlító képet is láthatunk a Rockstar jóvoltából, így kicsivel talán szebbnek hat a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, akármelyik platformon választjuk a három játék valamelyikét. A trilógiát hosszú ideje nem frissítette a Rockstar, így joggal gondolhattuk, hogy a pakkal a stúdió már nem kíván foglalkozni, hiszen van fontosabb projektje is (valami Grand Theft Auto VI a neve, talán már hallott róla mindenki…). A klasszikus megvilágítási mód az eddigihez képest jelentős előrelépésnek tekinthető.
Persze vannak még mindig hibák, ami nem véletlen, ugyanis a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition felettébb gyenge állapotban jelent meg. Legalább ahhoz képest hatalmas fejlődésről számolhatunk be, viszont talán még mindig jobb megoldás az eredeti PC-s verziók futtatása, ha PC-n játszunk, ugyanis a SilentPatch jóvoltából nagyon sok bug szüntethető meg (és nemrég írtuk is, hogy a rajongói hibajavítás-csomag nyílt forráskódúvá vált, illetve arról is szó volt, hogy a Rockstar korábbi technológiai igazgatója is elismerően számolt be róla).
Viszont tényleg szokatlan, hogy a Rockstar először a mobilokra hozott ki egy újítáat, és csak jóval később hozta ezeket át a PC-seknek és a konzolosoknak…
Forrás: WCCFTech, RockstarIntel