Egy be nem jelentett kisvárosi inváziós játék készül náluk, ahol az RPG-s elemek, a kraftolás és a városépítés is szerepet játszik a játékmenetben.
2021-ben hét fejlesztő látta, hogy az iparág hajlandó kockázatot vállalni a hatalmas költségvetések és az újrahasznosított mechanikák terén, de nem hajlandó új játékmenetet és élményt nyújtani a játékosoknak. Elkötelezetten olyan többjátékos játékok létrehozására, amilyeneket ők maguk kerestek. Így megalakult a Ruckus Games. A vezérigazgató és játék rendezője Paul Sage (a Borderlands 3 és a The Elder Scrolls Online korábbi kreatív igazgatója). Sage vezetésével a Ruckus Games tehetséges fejlesztői gárdája közösen ismert az iparág legkedveltebb játékfranchise-aiban játszott kulcsszerepeiről. Olyan stúdióóriásoktól érkeztek mint a Gearbox Software, a Riot Games, a Blizzard Entertainment, az Epic Games, a Monolith Productions és még sok más stúdió, így a Ruckus Games minden egyes alapító tagja hozza magával a tökéletes többjátékos „pörkölt” megalkotásához szükséges alapvető összetevőket.
A Ruckus Games már most kiemelkedik a versenytársak közül, mivel nemrégiben 19 millió dolláros finanszírozást biztosított elképzeléseik megvalósításához. A befektetőket már azután meggyőzte a Ruckus első projektje, hogy mindössze 20 percet játszottak a vertical slice demóval. Ez különösen lenyűgöző teljesítmény egy olyan prototípus esetében, amelyet mindössze 14 ember készített 12 hónap alatt! Ez az új cím akár négy játékos számára is kínál majd kooperatív játékot egy fejlődő világban, amely idővel új, feltörekvő tartalmakkal frissül. A játékosok az amerikai környezetben, egy felidézett korszakban játszódó játékban a hétköznapi emberek bőrébe bújnak, akik kénytelenek hősökké válni, amikor a várost támadás éri. Nem világos, mi áll a különös események mögött, és a dolgok nem igazán állnak össze.
A játszható karakterek széles skálájával és több ezer egyedi fegyverkombinációval (például egy fűrészlapok kilövésére alkalmas kenyérpirítóval vagy egy lángszóróvá alakított mosógép átalakításával) a játékosok „Smash, Grab, and Grow” (Zúzz, ragadd meg és gyarapítsd) koncepciót követő, izgalmas külvárosi inváziós forgatókönyveken robbanhatják át magukat. Menjünk az utcára, pusztítsunk el bármit, amit csak akarunk, találjunk menő új fegyvereket és nyersanyagokat, és mentsük meg az NPC-ket, hogy visszavigyük őket a szülővárosba, egy élő központi csomópontba. Itt idővel testreszabhatjuk, építhetjük és fejleszthetjük fegyvereidet és képességeidet, hogy még erősebben indulhassunk egy újabb kör kaotikus szórakozásra.
Az amúgy is lebilincselő és magával ragadó játékmenetet tovább emeli az egyedi vizuális stílus, amelyet Scott Kester művészeti igazgató vezet, az a látnok, aki kulcsszerepet játszott a Borderlands megjelenés előtti komor esztétikájának átalakításában a sorozatot meghatározó ikonikus, színes grafikai regény stílusává. Az új cím szemet gyönyörködtető művészeti stílusa néhány sötétebb pillanatot takar, miközben egy olyan mély világba csöppensz, amely a szórakozást és a humort a sötétséggel és a veszéllyel egyensúlyozza, és amely a valószínűtlen hősök köré épül, akik mindent bevetnek, hogy legyőzzék a túlerő támadását.
A Ruckus Games jelenleg még be nem jelentett debütáló címe a stúdió küldetésének bemutatója, amely az iparágat felforgató, közösségközpontú fejlesztési folyamatot alkalmaz, amely a kezdetektől fogva a játékosok közvetlen visszajelzéseinek megszerzésére összpontosít. A fejlesztőkkel együtt játszva a Ruckus Games elkötelezett a mottója mellett („A játékos a mi hősünk”), és meghívja az érdeklődő játékosokat, hogy a fejlesztési folyamat során már a korai szakaszban gyakorlati tapasztalatokat szerezzenek a játékról. A csatlakozni vágyókat arra bátorítják, hogy regisztráljanak a Ruckus Games weboldalán, ahol a játéktesztekkel kapcsolatos frissítések és meghívók várják a jelentkezőket.
Úgyhogy nagyon erős kezdés ez a stúdiótól!
Forrás: Gematsu