Dragon Age: The Veilguard: nézd meg, hogyan festett tíz évvel ezelőtt!

A Dragon Age 4 eredetileg teljesen más stílusban létezett, de a többszöri reboot eredményeképp végül nem azt kaptuk, amit a BioWare eredetileg tervezett…

 

Matt Rhodes, a BioWare művészeti igazgatója a Twitteren osztott meg nem kevesebb mint nyolc képet a játékból, és bizony az eredeti, 2014-es koncepció messze eltér attól, ami október 31-én megjelent PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re megjelent Dragon Age: The Veilguardhoz képest. „Még 2014-ben, még mielőtt a Dragon Age: Inquisitiont kiadtuk volna, elkezdtem felvázolni, milyen klassz dolgok jöhetnek ezután. Volt lendület, így ezek a gyors mock-upok azt vizsgálták, hogy hová vezethet néhány befejezetlen történetszál,” írta Rhodes. Mit is láthatunk az első hét képen?

A világ darabjaira hullik, ezért a Divine több elit csapatot küld ki, hogy keressék a válaszokat. A művészeti csapatnak tetszett az ötlet, hogy legalább egy „párhuzamos csapat”, egy másik csoport fantasztikus karakter, akikkel összefuthatunk, hogy segítsenek egy nagyobb világot sugallni. A káosz terjed, és a világ különböző frakciói jönnek, hogy tanácsot kérjenek az Inquisitortól. A Thedas-szintű káosz során három ellenséges frakció készen áll arra, hogy kihasználja ezt a pillanatot: a Tevinter, a Chasind és a Qunari. A mélyben olyan zavaró mozgolódások vannak, amelyek eléggé felkavarják a törpéket ahhoz, hogy megtegyék az elképzelhetetlent: a felszínre meneküljenek.

A tündék egész Thédasból hátrahagyják az életüket, hogy válaszoljanak az Arlathan erdejéből érkező titokzatos hívásra. Van egy találkozás Solasszal (az Arlathan-erdőben) és a sereggel, amelyet titokban épít. Van egy művészi tervezet egy lehetséges végjátékról is, ahol Solas felemelte a titánt, amelyre Minrathous városa épült, hogy erejét a fátyol feltépésére használja.

Rhodes pedig ezt írta a nyolcadik képről: „Az első igazi koncepciórajz, amit ehhez a projekthez készítettem. Tudtuk, hogy Tevinterbe megyünk, így ez volt az első kísérlet arra, hogy ezt konkretizáljuk. Egy hatalmas mágus, akit elf rabszolgái hordoznak egy gyaloghintón, és szedett-vedett kalandorok, akik megpróbálnak távol maradni a mágus őrjáratoktól és túlélni a városi labirintusban.”

Gyönyörű a látvány.

Forrás: PCGamer

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu