Phil Spencer: „lesz új Xbox hardver, de nehéz lesz bemutatni annak előnyeit!”

Az Xbox-vezér szerint egyre nehezebb lesz szemmel látható módon felmutatni, hogy az újgenerációs hardver mennyivel lesz szebb, több és jobb az előzőnél…

 

Bár a Microsoft stratégiája nem erre mutat, a redmondi techóriás a későbbiekben is fog Xbox-hardvert gyártani, de ez nem olyasmi lehet, amire a játékosok számítanak. Erről Phil Spencer a Rolling Stone-nak nyilatkozott: „Szeretjük ezeket az ügyfeleket, de az Xbox további bővítése és növekedése szempontjából a PC-ről, a felhőről és arról szól, hogy játékainkat több helyen tegyük elérhetővé.” Ennek ellenére kétségtelen, hogy lesznek később újabb konzolok és eszközök, így a Microsoft ki akarja bővíteni azt, hogy mit is jelent az Xbox (ennek eredménye lehet az a handheld is, amit prototípusként tesztelnek… és az új marketing is arról szól, hogy „ez egy Xbox”).

A félgenerációs frissítésekről (lásd PlayStation 5 Pro, ezt nemrég burkoltan leszólta Spencer!) azt mondta, hogy szerinte ilyesmire már nem nagyon van szükség, és később a Microsoft más megközelítést használhat a hardver felé (PC-s stílusban komponensen cseréje?). Egyedi értéket akarnak adni a játékosoknak és a tartaomalkotóknak egyaránt. A PlayStation 5 Pro is bizonyítja szerinte, hogy egyre kisebb pluszt tudnak az új hardverek felmutatni: kisebb grafikai és képminőségbeli ugrás van manapság mint mondjuk az Xbox>Xbox 360 váltás esetében… ezért pedig valószínűleg a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia segítségével érheti el a Microsoft a már belengetett eddigi legnagyobb generációs ugrást.

Spencer a Game File-nak adott interjújában pedig a Starfield: Shattered Space-ről nyilatkozott: „Mindig tanulunk. Todd Howard és én a Shattered Spaceről beszélgettünk. A Starfield egy olyan játék, amibe rengeteg órát fektettem, és nagyon szeretem, de volt ez a dolog, hogy az év során új funkciókat adtak hozzá, majd jött egy bővítés. Azt hiszem, a bővítéssel kapcsolatos visszajelzések egy része a következő volt, hogy több funkciót akarnak. Erre ő: „Várnunk kellett volna a buggy-k kiadásával?” És így, azt hiszem, megpróbálod összehangolni a fejlesztési erőfeszítéseket és a bővítés hatását is. És azt hiszem, mindig is egyensúlyban lesz a játék hónapról hónapra történő menedzselése.

Nem minden játékhoz készülnek bővítések. Igazából a készítőkre van bízva, hogy milyen tervük van a történeteikkel. Szerintem ez egy nagyszerű módja annak, hogy újra bevonjuk azokat a játékosokat, akik esetleg már nem játszanak. Nem szeretem az olyan bővítéseket, amelyek manipulatívak. Azt akarom, hogy egyedi nézőpontot képviseljen. Nem akarom, hogy olyan legyen, mint a harmadik szint, amit kivágtál, mielőtt elindítottad,” mondta Spencer, aki tehát nem erőlteti ezt egyik játékába sem (holott a Diablo IV-nek ott a Vessel of Hatred, a World of Warcraftnak pedig a The War Within).

Lássuk, mit hoz akkor a jövő…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu