Az Owlcat Games bejelentette, hogy a játékhoz érkezik az utolsó nagyobb frissítés, amellyel végre azt a formát öltheti, amire három éve várhattunk.
Ha a Baldur’s Gate 3-at a 2020-as évek CRPG-jeként kezelljük, akkor a Pathfinder: Wrath of the Righteous lehet az elődje. Fogta a Pathfinder első kiadásának szabályzatát, és abból egy alapból 80 órás kalandot csinált. A DLC-kkel együtt ez már 100 óra feletti időtartamot kínál, így az 1-20-as szint a Baldur’s Gate 2 stílusában eléggé izmos tartalmilag. Emlékezetes bajtársak saját küldetésekkel és románccal, sok karakterbuild, és a Mythic Path rendszer, amellyel másvilági hatalomra tehetünk szert.
Az új frissítés az egyik, eddig elhanyagolt Mythic Pathot, az aranysárkányt tuningolja fel, amihez eredetileg szinte semmi sztoritartalom nem volt, és gyengébb volt a többihez képest. Sőt, csak az utolsó felvonásban vált eddig elérhetővé. Ezt fogja az Owlcat Games sutba vágni. Új játékon belüli modell érkezik, az átváltozásukkor a hatások is szebbek lesznek, és a „korrupttá vált” játékosok egyedi kinézetet kapnak. A Mythic varázslatok (például a segédsárkányok garmadájának megidézése) új buff lesz, ami azért furcsa, mert mégis az lesz, hogy egy sárkány egy sárkányt idéz meg. Kibővített légzőfegyver-támadások is lesznek (például a szövetségesek gyógyításának vagy alternatív sebzéstípusok hozzáadásának képessége), és általában véve több sebzést kapunk és korábban férhetünk hozzá a választott képességekhez.
Történetileg jobb reakciókat, új sztorielemeket, illetve egyedi, az aranysárkány számára exkluzív befejezésbeli opciókat is kapunk az új frissítéssel. Két új sárkányszerű vallás is jön a karakteralkotás során, így több sztoritartalmat kapunk, ami a játék végi Mythic Path felé vezérel. Az Owlcat ezzel is meg akarja mutatni, hogy a Pathfinder: Wrath of the Righteous a megjelenése óta mekkoa utat tett meg, és mennyit bővült a rajthoz képest.
Mivel nemrég kapott egy, az epilógushoz kapcsolódó DLC-t, lassan tényleg végleges formát ölt a játék.
Forrás: PCGamer