Hitman World of Assassination: nem idén csap le a PlayStation VR2-n a 47-es ügynök!

A kopasz bérgyilkosnak egy kicsivel több idő kell, hogy a Sony újgenerációs headsetén is elvégezhesse küldetését…

 

Az IO Interactive a weboldalán így magyarázta, hogy az amúgy teljes élményt kínáló PlayStation VR2 port mennyit és miért késik: „Szeretnénk foglalkozni a megjelenési dátum változásával. Az eredetileg 2024 decemberére tervezett Hitman World of Assassination PlayStation VR2-re történő megjelenését 2025. március 27-re tettük át. A megjelenési dátum áthelyezéséről szóló döntést nem könnyelműen hoztuk meg; tudjuk, hogy nagy volt az igény a Hitman PlayStation VR2-re történő megjelenésére, és izgatottan vártuk a bejelentést követő nagyszerű fogadtatást.

Mint ilyen, a prioritásunk mindig is az lesz, hogy egy csodálatos élményt nyújtsunk, amely megfelel a játékosaink által elvárt magas színvonalnak. A plusz idő nem csak azt teszi lehetővé csapatunk számára, hogy csiszolja a játékot, biztosítva, hogy minden aspektus kifinomult, magával ragadó és zökkenőmentes legyen, hanem azt is, hogy néhány olyan extrát is hozzáadjunk, amit nagyon szerettünk volna beépíteni ebbe a PlayStation VR2 verzióba, például az aktív újratöltést,” írta a dán stúdió.

A Hitman World of Assassination teljes fő kampánya játszható lesz PlayStation VR2-n, ami azt jelenti, hogy 20 egyedi helyszínt fedezhetünk fel, amelyek mindegyike saját élő és lélegző világgal rendelkezik. Egy párizsi divatbemutató csillogó kifutóitól kezdve a dubai felhőkarcolók szédítő magasságain át a miami gyorsulási versenyek tomboló tömegéig a világ minden táján járhatunk majd, hogy megtaláljuk a következő célpontodat. Alapos mérlegelésre lesz szükség, hogy kiértékeljünk minden rendelkezésre álló lehetőséget a küldetés teljesítéséhez, és mivel több mint 100 fegyver és tárgy áll rendelkezésünkre, minden helyszínt annyiszor játszhatunk újra, ahányszor csak akarjuk, hogy a céljainkat annyi módon teljesíthesük, ahogy az lehetséges.

A kettős fegyverhasználat és a teljes kétkezesség volt a két legtöbbet kért funkció, amelyet a Hitman World of Assassination esetében a virtuális valóságban is el akartak hozni, és a stúdió ezt megvalósította a PlayStation VR2-n is. Mostantól egyszerre tudunk majd különböző feladatokat végrehajtani, legyen szó egy, a küldetéshez elengedhetetlen tárgy felvételéről, miközben egy fegyvert tartva elintézünk egy zavaró őrt, vagy egyszerűen csak két Silverballer veszünk kézbe a nagyobb hatékonyság érdekében. Az aktív újratöltés mostantól lehetővé teszi, hogy manuálisan kiürítsük a lőszert, új tárat vegyünk fel, és helyezzük vissza a fegyverbe, így teljes mértékben irányíthatjuk a felszerelésünket. A helyzettől függően a fegyvereket a testünkön is tarthatjuk, így gyorsan elrejthetjük vagy elővehetjük a fegyvert a még nagyobb immerzió érdekében. A mesterlövész távcsöve is mostantól teljes mértékben használható lesz.

A Hitman World of Assassination PlayStation VR2 verziója a pozicionális interakciókat is bevezeti, amelyek átalakítják a játékosok játékvilággal való kapcsolatát. Ahelyett, hogy az események kiváltásához egyszerűen megnyomnának egy gombot, a játékosoknak fizikailag kell utánozniuk a cselekvéseket, például a képernyő megérintésével be- vagy kikapcsolni egy tévét, a billentyűzet megérintésével feltörni a CCTV felvételeit, vagy egy üvegcsét a kezükben tartva és ráejtve megmérgezni egy poharat. Ez a funkció kiterjed az ajtók nyitására is, ami gördülékenyebb és természetesebb interakciókat eredményez. Továbbá a küldetéstárgyak mostantól fizikaiak maradnak, és kézben vizsgálhatók, így a játékosok közvetlenül a díszletek között használhatják őket például egy kulcskártya lehúzásával vagy egy ajtó zárjának elfordításával. A játék egy fizika alapúbb megközelítést hoz az álruhák felvétele terén is, ahol a játékosok a helyváltoztatás, a megragadás és a lendület segítségével vehetik fel a ruhát, ami jelentősen növeli a játékmenet elmélyülését és realizmusát.

A Hitman World of Assassination március 27-én jön PlayStation VR2-re.

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu