A kopasz bérgyilkosnak egy kicsivel több idő kell, hogy a Sony újgenerációs headsetén is elvégezhesse küldetését…
Az IO Interactive a weboldalán így magyarázta, hogy az amúgy teljes élményt kínáló PlayStation VR2 port mennyit és miért késik: „Szeretnénk foglalkozni a megjelenési dátum változásával. Az eredetileg 2024 decemberére tervezett Hitman World of Assassination PlayStation VR2-re történő megjelenését 2025. március 27-re tettük át. A megjelenési dátum áthelyezéséről szóló döntést nem könnyelműen hoztuk meg; tudjuk, hogy nagy volt az igény a Hitman PlayStation VR2-re történő megjelenésére, és izgatottan vártuk a bejelentést követő nagyszerű fogadtatást.
Mint ilyen, a prioritásunk mindig is az lesz, hogy egy csodálatos élményt nyújtsunk, amely megfelel a játékosaink által elvárt magas színvonalnak. A plusz idő nem csak azt teszi lehetővé csapatunk számára, hogy csiszolja a játékot, biztosítva, hogy minden aspektus kifinomult, magával ragadó és zökkenőmentes legyen, hanem azt is, hogy néhány olyan extrát is hozzáadjunk, amit nagyon szerettünk volna beépíteni ebbe a PlayStation VR2 verzióba, például az aktív újratöltést,” írta a dán stúdió.
A Hitman World of Assassination teljes fő kampánya játszható lesz PlayStation VR2-n, ami azt jelenti, hogy 20 egyedi helyszínt fedezhetünk fel, amelyek mindegyike saját élő és lélegző világgal rendelkezik. Egy párizsi divatbemutató csillogó kifutóitól kezdve a dubai felhőkarcolók szédítő magasságain át a miami gyorsulási versenyek tomboló tömegéig a világ minden táján járhatunk majd, hogy megtaláljuk a következő célpontodat. Alapos mérlegelésre lesz szükség, hogy kiértékeljünk minden rendelkezésre álló lehetőséget a küldetés teljesítéséhez, és mivel több mint 100 fegyver és tárgy áll rendelkezésünkre, minden helyszínt annyiszor játszhatunk újra, ahányszor csak akarjuk, hogy a céljainkat annyi módon teljesíthesük, ahogy az lehetséges.
A kettős fegyverhasználat és a teljes kétkezesség volt a két legtöbbet kért funkció, amelyet a Hitman World of Assassination esetében a virtuális valóságban is el akartak hozni, és a stúdió ezt megvalósította a PlayStation VR2-n is. Mostantól egyszerre tudunk majd különböző feladatokat végrehajtani, legyen szó egy, a küldetéshez elengedhetetlen tárgy felvételéről, miközben egy fegyvert tartva elintézünk egy zavaró őrt, vagy egyszerűen csak két Silverballer veszünk kézbe a nagyobb hatékonyság érdekében. Az aktív újratöltés mostantól lehetővé teszi, hogy manuálisan kiürítsük a lőszert, új tárat vegyünk fel, és helyezzük vissza a fegyverbe, így teljes mértékben irányíthatjuk a felszerelésünket. A helyzettől függően a fegyvereket a testünkön is tarthatjuk, így gyorsan elrejthetjük vagy elővehetjük a fegyvert a még nagyobb immerzió érdekében. A mesterlövész távcsöve is mostantól teljes mértékben használható lesz.
A Hitman World of Assassination PlayStation VR2 verziója a pozicionális interakciókat is bevezeti, amelyek átalakítják a játékosok játékvilággal való kapcsolatát. Ahelyett, hogy az események kiváltásához egyszerűen megnyomnának egy gombot, a játékosoknak fizikailag kell utánozniuk a cselekvéseket, például a képernyő megérintésével be- vagy kikapcsolni egy tévét, a billentyűzet megérintésével feltörni a CCTV felvételeit, vagy egy üvegcsét a kezükben tartva és ráejtve megmérgezni egy poharat. Ez a funkció kiterjed az ajtók nyitására is, ami gördülékenyebb és természetesebb interakciókat eredményez. Továbbá a küldetéstárgyak mostantól fizikaiak maradnak, és kézben vizsgálhatók, így a játékosok közvetlenül a díszletek között használhatják őket például egy kulcskártya lehúzásával vagy egy ajtó zárjának elfordításával. A játék egy fizika alapúbb megközelítést hoz az álruhák felvétele terén is, ahol a játékosok a helyváltoztatás, a megragadás és a lendület segítségével vehetik fel a ruhát, ami jelentősen növeli a játékmenet elmélyülését és realizmusát.
A Hitman World of Assassination március 27-én jön PlayStation VR2-re.
Forrás: Gematsu