A Star Wars Outlaws 19:00-kor debütál a Steamen egy jelentős frissítéssel és az első, Wild Card című kiegészítővel.
Elég megosztóra sikerült év egyik legígéretesebb játéka a Massive által fejlesztett Star Wars Outlaws. Sokaknak tetszett, ám bőven vannak olyanok is, akik elégedetlenek a játék hibáival és problémáival. Olyannyira, hogy úgy tűnik, a játék az Ubisoft számára kudarcnak bizonyult az eladások szempontjából. A francia cég azonban együttműködött a közösséggel, hogy a cím számos aspektusán javítsanak.
A nyílt világú Star Wars-kaland még ma, november 21-én érkezik a Steamre 19:00-kor (a listázása már elérhető). Egy méretes frissítés mellett a Ubisoft kiadja a Star Wars Outlaws első kiegészítőjét is, amely a Wild Card címet kapta, a története pedig Lando Calrissian körül forog. Néhány órával ezelőtt azonban a cég a blogján keresztül felfedett egy jelentős változtatást, amely a játékmenetet érinti, és kijavítja a játék egyik eddig leginkább kritizált aspektusát.
A Star Wars Outlaws javítja a hibákat
Ezúttal a kötelező lopakodásról beszélünk, amelyre sok küldetés során kényszerülünk. Az 1.4-es frissítéstől kezdve a játékosok sokkal nagyobb szabadságot kapnak, hogy úgy közelítsék meg a küldetéseket, ahogyan szeretnék. „Az első lépésünk a játékosok választási lehetőségeinek bővítése érdekében az, hogy szinte minden küldetéscélból eltávolítjuk a kényszerű lopakodást. Ez nem jelenti azt, hogy a lopakodás bizonyos esetekben már nem járható, sőt, előnyösebb lehetőség. Sokkal inkább azt, hogy ha beszivárgás közben lebuksz, a küldetés nem hiúsul meg, vagy nem fogsz visszaállni az utolsó ellenőrzőpontra. Ehelyett zökkenőmentesen fogsz átmenni a harcba” – magyarázza Drew Rechner, kreatív igazgató (via Gamesradar).
„Végső soron lehetőséged lesz arra, hogy beszivárogj, egyenesen a harcba menj, vagy beszivárogj, amíg fel nem fedeznek, és utána lődd keresztül magad [az ellenségen]”.
A szindikátusokon belül is harcolhatunk majd, ami szintén újdonság, hiszen „korábban csak a lopakodást engedélyezték”. A pár nappal ezelőtt említett egyéb változások között szerepelnek a mesterséges intelligencia és a harc jelentős javításai is – mindkettő alaposan átalakult. Így az összes fegyver és ellenség kapott stat módosításokat, és mostantól az ellenséget gyorsan megölhetjük, ha bizonyos pontokra, például a fejére lövünk.
A visszarúgás, a lőszer és a pontosság javításán kívül a Ubisoft várhatóan a 2025 tavaszán megjelenő második kiegészítő megjelenéséig folytatja a cím fejlesztését, különös tekintettel arra, hogy a Star Wars Outlaws megjelenése után rendezőt váltott.
Forrás: Steam, GamesRadar, Ubisoft (1, 2)