Az egyik játék mostanában nem nagyon mutatott fel kimagaslóan jó vizualitást a PlayStation 5 erősebb modelljén, de erre már ki is hozták a fejlesztők a hibajavítást.
A Silent Hill 2 Remake megkapta az 1.06-os frissítését. Ez a PlayStation 5 Pro-ra is kitért, és bár kijavította a játékon belül a térképjelölőket, inkább arra törekedett a Bloober Team, hogy olyan grafikus hibákat szüntessen meg a stúdió, amelyek sokkal rosszabb vizualitást eredményeztek a játéknak, mintha az eredeti PlayStation 5-ön játszottuk volna. A Quality és a Performance mód is jobbat ad a PlayStation 5 Pro-n a Digital Foundry szerint, ugyanis stabilabb 30/60 FPS a frame rate, de a patch előtt a stabilitási hibák, amelyek nem voltak ott az alapkonzolon, rontottak az összképen, illetve a PlayStation Spectral Super Resolution felskálázó implementációja is gyenge volt.
A PlayStation 5-ön a PlayStation 5 Pro mellett kijavították a trófeaszámlálással kapcsolatos hibát is. Steamen a játékmentések és a kontroller rezgése közötti interferenciát okozó hibát kijavították. Módosítottak az egér érzékenységi tartományát és az értékintervallumot. Az egérbevitellel kapcsolatos hibát javították, és a kontrollerhasználat is javult. Innentől pedig mind a két platformot érintő hibajavításokról van szó.
Javították az ajtójelzőket a Brookhaven kórház térképén, illetve az átkelési pontokat és kijavítottak egy olyan problémát, ahol az ellenségek elakadhattak. Javítottak egy hanghibát a Toluca börtön bika részlegében. Kisebb elakadási hibát javítottak a Labirintusban (a játékos nem tudott kijutni a Labirintus egyik oldaláról sem, miután megszerezte a térképet). Javították a Toluca börtönben a vaddisznóparcellák és a Southvale-től nyugatra lévő térképjelzőket. Javítottak egy hibát Maria navigációjával kapcsolatban, illetve egy olyan bugot, amikor Maria több sornyi szöveget ismételt. Javítottunk egy problémát, amikor az utolsó boss hiányzott, valamint egy mozgáshibát. Megszűnt a bug, amikor az utolsó boss nem bukkant fel (?), és amikor a próbababák lesből támadó módban ragadtak.
Javítottak a nehezen megszerezhető tárgyakkal kapcsolatos interakciókat, illetve a bossok animációja is javítva lett. Útmutatót adtak hozzá a tányér felvételéhez a Toluca börtön utolsó rejtvényében. Javítottak egy fordítási problémát a játék közbeni nehézségváltásnál, illetve kijavították a fal animációját az Abstract Daddy harc során a felhasználók visszajelzései alapján. Kijavították azt a problémát, amikor a játék nem haladt tovább egy jelenet után, ha alacsony FPS frame rate-et használunk. Megszüntették a Brookhaven-kórház elakadási lehetőségét. Javítottak néhány problémát a kelet-Southvale-ben lévő éjszakai fényekkel kapcsolatban. A próbababa fizikája is javult, és egyéb kisebb problémákat kijavítottak a tárgyakkal, az ütközésérzékeléssel, a gépelési hibákkal, a világítással, a rajzolással és a betöltéssel kapcsolatban.
Remélhetőleg tényleg jobb lett a játék a PlayStation 5 Pro-n.
Forrás: VGC