Alan Wake 2 készítői: a siker kötelező, de az egyediség még fontosabb!

Alan Wake 2 szülei kötelesek slágereket készíteni, de azt mondták a befektetőknek, hogy „soha nem szabad elveszíteni” azt az összetevőt, amely különlegessé teszi őket. Ez az egyik legjobb játék a túlélő horror műfajban, és még mindig nem jövedelmező a Remedy számára, annak ellenére, hogy 1,8 millió példányban kelt el. Az Alan Wake 2 készítői tudják, hogy kötelességük slágereket készíteni, de egyértelművé tették a befektetők számára, hogy „soha nem szabad elveszíteni” azt az összetevőt, amely különlegessé teszi őket.

 

A Remedy Entertainment mára a videojáték-ipar egyik legegyedibb stúdiójává vált, amely olyan címeket hozott létre, mint a Control és az Alan Wake 2. Ha játszottál az utóbbival, és követed a híreit, tudhatod, hogy az Alan Wake 2 még mindig nem hozott profitot a stúdiónak, annak ellenére, hogy 1,8 millió példányt értékesítettek belőle. A stúdió már bizonyította, hogy képes mély történeteket mesélni innovatív és kreatív mechanikákkal, amelyek messze túlmutatnak a megszokotton.

A Remedy népszerűsége nem véletlen, és a rajongók is érzik, hogy valami különlegeset kínálnak. A finn stúdió tisztában van ezzel, és egy üzenetet küldött a befektetőknek, amelyben biztosították őket arról, hogy nem fogják elárulni fejlesztői szellemüket, és hogy „soha nem szabad elveszíteniük” azt az összetevőt, amely különlegessé teszi őket az iparágban. A GamesRadar szerint Sam Lake, a kreatív igazgató egy nemrégiben tartott eseményen beszélt a játékfejlesztésről és arról, hogy kötelességük sikeres címeket készíteni.

” A játékok hosszú, összetett gyártási folyamatokat igényelnek. A játékok technológiai csúcsok. A játékok üzletet jelentenek. Arra törekszünk, hogy kereskedelmi sikereket érjünk el. Mindez igaz, mindez szükséges, mindennek egyensúlyban kell lennie ahhoz, hogy sikeresek legyünk. Mi az, ami még igaz? A játékok ambiciózus, izgalmas, kreatív kifejezési munkák. A játékok magas színvonalú szórakozást nyújtanak. Amit a Remedy-nél készítünk, az különleges, és soha nem szabad ezt elveszítenünk ,” mondta Lake a befektetőknek.

Mi várható a Remedy-től?

A Remedy jövője rendkívül ígéretes. Az Alan Wake 2 majdnem egy évvel ezelőtti megjelenése után a finn stúdió jelenleg több projekten is dolgozik. Jövőre érkezik legkísérletezőbb játékuk, a FBC Firebreak, egy kooperatív lövöldözős játék, amely debütáláskor elérhető lesz a Game Pass és a PS Plus Extra kínálatában. Emellett a Max Payne remake-ek már aktív fejlesztés alatt állnak, és következő nagy projektjük a Control 2, amely immár egy akció-RPG lesz, és néhány évet még várnunk kell rá.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
This user hasn not filled out his biographical info.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu