A PlayStation egyik meglepetése kis híján egy új Sly Cooper játék lett volna, de a fejlesztők inkább az álomprojektjük mellett döntöttek. Így született meg a Darksiders.
Közel jártunk ahhoz, hogy egy újabb Sly Cooper játék készüljön, de a fejlesztők választás elé kerültek: a népszerű széria folytatása vagy az álomprojektjük. Az ötlet azonban más formában később újra előkerült.
A játék a Sly: Shadows in Time nevet kapta volna, és nem a Sucker Punch, hanem a Virgil Games fejlesztette volna. A Sony akkoriban a PSP-kínálat bővítésén dolgozott, és számos ötletet kaptak népszerű sorozatokhoz, köztük a Sly Cooper-hez, a Ratchet & Clank-hez és a Castlevania-hoz. A Sony szerette az időutazó mosómedve ötletét, így elkezdődtek a munkálatok, de a játék soha nem jutott túl a prototípus fázisán.
Ma már csak néhány koncepciórajz maradt meg, amelyek alapján világos a történet alapötlete. Egy időutazós játék készült volna, ahol Sly Cooper őseivel találkozhattunk volna, és együtt kalandoztunk volna velük. A tervek között voltak vadnyugati szintek, egy fantasy világ, valamint Bentley tervei egy második világháborús tankon.
A projekt végét az okozta, hogy a Virgil Games jobb ajánlatot kapott: megvalósíthatta álomprojektjét, a Darksiders-t. Ez az a játék, amelyen már régóta dolgoztak, és bár a Sonyt is mérsékelten érdekelte, nem tudták garantálni a megvalósítását, míg a THQ igen. Mivel nem tudták párhuzamosan fejleszteni a két játékot, a stúdió nemet mondott a Sonyra, és csatlakozott a THQ-hoz, amely 2013-ban feloszlott.
Végül lett egy időutazós Sly Cooper játék
A Sony végül határozatlan időre jegelte a Sly projektet, és helyette a PSP egyik fő megjelenésének a Ratchet & Clank: Size Matters-t választotta, majd egy évvel később az Agent Clank-et. Azonban, ha Sly Cooper rajongó vagy, a Shadows in Time leírása ismerősnek tűnhet.
A sorozat eddigi legutóbbi játéka nem a Shadows in Time, hanem a Thieves in Time nevet kapta. Ez egy olyan játék, amelyben a főszereplők visszautaznak az időben, és többek között egy vadnyugati szintet is tartalmaz. Bár nem PSP-re jelent meg, a PS Vita utódjára és PS3-ra elérhető volt. Úgy tűnik, hogy valaki a Sony-nál elővett egy régi projektötletet. A Virgil Games szerint azonban ez nem sokban hasonlított az ő elképzelésükhöz, csupán egy szórakoztató egybeesés volt.
Forrás: 3djuegos