Kissé érthetetlen, hogy John Carpenter klasszikus sci-fi horrorfilmjéből készült játék remastere esetében miért van ekkora titkolózás akörül, hogy mégis mikor fog megjelenni…
Júniusban jelentette be a Nightdive Studios, hogy a 2002-ben megjelent The Thingből is készül náluk egy remaster, de a túlélő horror cím esetében valahogy csak nem akarták kinyögni, hogy napra pontosan MIKOR számíthatunk rá. Csakhogy ez a Microsoftot nem zavarta: az Xbox Wire-n feltüntették, hogy december első hetén milyen címekre számíthatnak az Xboxosok, és puff, ott van a listán a The Thing: Remastered is. És itt jön a vicc: már egy hétre sem vagyunk a megjelenéstől. Valaki ennyire nem akarja hirdetni a játékot?!
A The Thing: Remastered eredetijét a Universal Pictures és John Carpenter filmrendező műfajmeghatározó 1982-es filmje, a The Thing ihlettet. A Nightdive Studios a saját fejlesztésű KEX Engine segítségével a modern kornak megfelelően frissítette fel ezt a rémisztő klasszikust, hogy a jelenlegi generációs játékeszközökön akár 4K felbontásban, 120FPS sebességgel játszhassuk. A stúdió kézzel készítette el a karaktermodellek, textúrák és animációk javításait, a fejlett 3D-s renderelést pedig a frissített világítás és a hangulati effektek megvalósításával egy izgalmas és undorítóan részletes remasterért, amely a modern közönség számára újraéleszti az izgalmas játékot.
A fagyos sarkvidéki tundrán egy titokzatos alakváltó idegen kiirtotta az amerikai Outpost #31 kutatóintézet legénységét. A The Thing: Remasteredben a játékosok J.F. Blake kapitány bőrébe bújnak, aki az Egyesült Államok hadsereg különleges mentőcsapatának vezetője, akit az eredeti The Thing-filmben történt vérfagyasztó események kivizsgálására küldtek. Az elemek csapdájába esve és egy szörnyű lény fertőzésének veszélye által fenyegetve Blake-nek össze kell tartania csapatát a túlélés érdekében, elnyerve bizalmukat és biztosítva, hogy félelmük és paranoiájuk ne vegyen erőt rajtuk vagy Blake-en.
Folytassuk a The Thing történetét, és nézzünk szembe a félelmetes szörnyekkel, a pókoktól kezdve a pókfejeken és emberszerű járkálókon át a gigantikus, több csápos bossokig. Adjunk utasítást egy legfeljebb négy NPC-ből álló osztagot a Soldier, Medic és Engineer (katona, orvos, mérnök) karakterosztályokból a játék 11 ijesztő pályáján keresztül. Lehet, hogy valaki a csapatunkból nem az, akinek látszik. Az alakváltó idegen egy utánzatban rejtőzik, ezért legyünk résen. Szerezzük meg osztagunk tagjainak bizalmát, és csökkentsük a félelem szintjét, nehogy dacossá váljanak, vagy ami még rosszabb, paranoiába essenek. Frissített modellek, textúrák és a Nightdive által kézzel készített animációk, valamint továbbfejlesztett világítás és hangulati effektek taláhatóak a remasterben, amit akár 4K-n, 120 FPS-sel is játszhatunk platformtól függően (PC, PlayStation 5, Xbox Series X). Trófeák/achievementek is lesznek PC-n (Steam), illetve PlayStation és Xbox konzolokon.
A The Thing: Remastered december 5-én fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra, illetve Nintendo Switch-re.