Philipp Weber, a The Witcher 4 narratív igazgatója emlékeztet, hogy a cél az, hogy „a lehető legjobb játékot hozzák létre”…
A The Witcher 4-et még néhány évig biztos nem láthatjuk. Ám a CD Projekt RED mégis apró információmorzsákat oszt meg a régóta várt fantasy RPG-ről. A csapat ugyanis néhány napja sok rajongót felcsigázott azzal, hogy a belsőleg Project Polaris néven ismert játékuk „jobb és nagyobb” lesz, mint a The Witcher 3 és a Cyberpunk 2077 együttvéve. A fejlesztés egyik vezetője azonban most kicsit óvatosabban fogalmazott, és emlékeztetett minket, hogy az igazi cél „csak” az, hogy „felérjen” Riviai Geralt legutóbbi kalandjához…
Philipp Weber, az új The Witcher narratív igazgatója örömmel reagált a hírre, miszerint az RPG teljes körű gyártásba került.
Egy felhasználónak válaszolva, aki szerint a The Witcher 3-at nem lehet legyőzni („főleg a telepített DLC-kkel együtt”), a profi más szemszögből reagál, mint amit eddig a CD Projekt RED hivatalos bejelentéseiben láthattunk.
„Nem is akarjuk felülmúlni, hiszen még mindig nagyon büszkék vagyunk arra, amit akkor csináltunk” – írja Webber, aki a The Witcher 3-on is dolgozott, az X-en közzétett bejegyzésében (via GamesRadar+). „A célunk az, hogy legalább felnőjünk ehhez az örökséghez, és ennek egyetlen módja, hogy hűek maradjunk ahhoz, ami a The Witcher-t azzá teszi, ami, és egyszerűen a lehető legjobb játékot hozzuk létre!”.
A CD Projekt RED tanult a Cyberpunk 2077-ből a The Witcher 4-et illetően
A CD Projekt RED nem akarja elkövetni a múlt hibáit. A Cyberpunk 2077 fejlesztése, bukása és tökéletesítése után a stúdió úgy döntött, hogy a következő The Witcher esetében megváltoztatja a videójátékok készítésének és népszerűsítésének módját. Ennek jegyében a csapat biztosítja, hogy „nincs varázslat, csak kemény munka”, és az első bejelentés után nem fog olyan sokáig tartani az RPG megjelenése. (Legalábbis reményeik szerint…)
Forrás: X, GamesRadar+
And we're not out to beat it, since we're still so proud of what we did then. Our goal is to at least live up to that legacy, and the only way we can is to stay true to what makes the Witcher what it is, and to simply create the best game possible!
— Philipp Weber (@PhiWeber) November 27, 2024