Mario & Luigi Brothership: Mario kissé más formát is ölthetett volna!

A játékot fejlesztő Acquire-nek voltak tervei, de a Nintendo végül nem fogadta el a stúdió koncepcióját… de ezt legalább egy kép erejéig láthatjuk!

 

A Nintendo legújabb, fejlesztőket meginterjúvoló Ask the Developer interjújában Furuta Hitomi, az Acquire tervezője mutatta meg, hogy a múltban Marionak egy kissé eltérőbb dizájnt adott, de a nagy N szerint túlzottan eltért volna attól, amit a korábbi Mario & Luigi játékokban láthattunk, így a tervezeten végül egy kicsit módosítani kellett… de mennyit is?

„A kihívás az volt, hogy olyan 3D-s látványvilágot fejlesszünk ki, amely kiemeli a Mario & Luigi-sorozat egyedi vonzerejét, és megkülönbözteti a többi Mario-játéktól. Szégyellem kimondani, de nem voltunk ennek tudatában, amikor a fejlesztés elkezdődött, ami ahhoz vezetett, hogy hatalmas kerülőt tettünk. És az új Mario & Luigi stílus keresése közben egy ponton végül egy élesebb, „durvább” Mariót próbáltunk bemutatni. Aztán visszajelzést kaptunk a Nintendótól, hogy arra kellene törekednünk, hogy a rajongók számára a művészeti irányzatot a Mario & Luigi-sorozathoz tartozónak ismerjék fel.

Ezután már csak arra tudtunk koncentrálni, hogy hogyan tudnánk két dolgot ötvözni: az illusztrációk vonzerejét, amelyeken például szolid körvonalak és merész, fekete szemek láthatók, és a két karaktert minden irányban komikusan mozgó pixelanimációk báját. Azt hiszem, ekkor kezdtünk el végre kialakítani egy olyan művészeti stílust, amely csak erre a játékra jellemző,” mondta Furuta.

Otani Akira, a Nintendo producere hozzátette, hogy az ő szemszögükből az Acquire karakterdizájnja nem illett az ő képletükbe: „[A koncepciójuk] valami más benyomást keltett, ami csak hasonlított a Marióra, ezért összehívtunk egy találkozót, hogy újraértékeljük az irányt. Miközben azt akartuk, hogy az Acquire-nek saját, egyedi stílusa legyen, azt is szerettük volna, hogy megőrizzék azt, ami Mariót meghatározza. Azt hiszem, ez volt az az időszak, amikor kísérleteztünk azzal, hogy ez a két dolog hogyan tudna együtt létezni.”

A meetingen a nagy N bemutatott egy dokumentumot, ami összefoglalta, hogy mi teszi a két főhőst azzá a Mario & Luigi-játékokban: „Bár lelkesen dobtuk be ezt a „durva” Mario-verziót, amikor a játékosok szemszögéből tekintettem rá, aggódni kezdtem, hogy vajon tényleg azt a Mariót képviseli-e, akivel a játékosok játszani szeretnének. Így amikor megkaptuk ezt az egyértelmű irányt a Nintendótól, tökéletesen érthető volt számunkra. Azt hiszem, ekkor jöttünk rá először, hogy „á, ez az, amit ezúttal az Acquire 3D-s vizuális stílusa tekintetében célul kell kitűznünk”, és meg tudtuk határozni az alapvető irányt,” emlékezett vissza Furuta.

Ohashi Haruyuki, a játék rendezője kijelentette, hogy erősen kísérletezni akartak volna az új vizuális stílussal, de a Nintendo minden egyes alkalommal meggyőzte őket az ő látáspontjukról. Otari erre mondta, hogy kissé úgy volt, hogy mintha szabadon eresztették volna az Acquire-t, de ezzel csak azt érték el, hogy a Nintendo ismét üldözőbe vette őket.

A koncepció azért nem néz ki rosszul!

Forrás: VGC, Nintendo

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu