A Compulsion Games új játéka már nincs messze a megjelenéstől sem, ha hihetünk a pletykáknak… de mire számíthatunk pontosan?
A South of Midnightot a Microsoft a 2023 júniusi Xbox & Bethesda Showcase-en jelentette be. A Contrast és a We Happy Few fejlesztői egy külső nézetes akció-kalandon dolgozik, ami az Egyesült Államok déli részén játszódik, de egy gótikus, fantasy verzióban, és ezt a helyi népmesék ihlették. Főszereplőnk Hazel, és miután Prosperót, szülővárosát lerombolja egy hurrikán, kényszerből egy Weaver lesz, aki a megszakadt kötelékek és szellemek mágikus gyógyítója. Ezekkel a képességekkel felvértezve kell a veszélyes lényeket leküzdenie, hogy anyját megmentse, de közben a családja múltját is megismeri, és talán új otthonra is lel.
Egy spanyol bennfentes, eXtas1s szerint a South of Midnightot az idei The Game Awardson, tehát a jövő héten meg fogják mutatni, és állítólag márciusban már meg is fog jelenni. Úgy gondolja, hogy a redmondi cég ezúttal nem fog erős jelenléttel a rendezvényen szerepelni. Az ősi erőnket bevetve helyre lehet állítani a lényeket, és így meg lehet majd tudni, hogy milyen traumákkal küszködnek. Szövőmágiával harcolhatunk a pusztító Haintok elen, felfedezhetjük a változatos vidéket, és újra szőhetjük a nagy kárpit könnyeit. Prospero buja, de mégis hanyatló megyéje és lakói megismerése közben meg lehet tapasztalni a művészi, stop-motion-szerű vizuális stílust, nem beszélve a kísérteties történetmesélésről és a zenei aláfestésről, amelyet a dél-USA összetett és gazdag történelme ihletett.
A Compulsion Games korábban már megerősítette, hogy a harcok helyett a történetmesélésre koncentrált a játékban, ami kb. 12 óra alatt játszható végig. A műfaj többi címéhez képest ez viszonylag rövidnek nevezhető, de cserébe talán a teljesítmény jó lesz, ugyanis mindkét Xbox Series-en 60 FPS frame rate-et ígért a stúdió.
Az Unreal Engine 5-öt használó South of Midnight PC-re és Xbox Series-re fog megjelenni talán márciusban, de ez még nem hivatalos!
Forrás: WCCFTech