Persze az a játék végzett a lista élén, amelyikre mindenki elsőre gondol, de ezen túl tényleg volt pár remek alkotás az ősz második hónapjában.
A Silent Hill 2 Remake, a Call of Duty: Black Ops 6, illetve a Dragon Age: The Veilguard is mind októberben jött ki. A Call of Duty idei része végzett a listák élén, ami nem nagy meglepetés. Konkrét számokat nem tudunk, ugyanis sem a Microsoft, sem az Activision, sem a Treyarch nem közölt konkrétumokat, csak annyit, hogy ez volt a franchise eddig legjobban fogyó címe, és minden mérföldkövet maga mögött hagyott. A Circana (korábban NPD Group) szerint a legtöbb promóciót is ez a játék szedte össze (hetvenet), ugyanis a GameStop üzletei mellett a weboldalon is „címlapsztori” volt, ahogy a Target, a Walmart és az Amazon felületén is.
A Twitchen októberben továbbra is a League of Legends volt az élen, ugyanis a világbajnokság elődöntőit október 27-én tartották, és ez volt a legnézettebb esemény. Az egyidejű nézői szám csúcsa 1,64 milió volt. A Silent Hill 2 Remake és a Dragon Ball: Sparking! Zero is a top 10-ben végzett (7., illetve 9. helyen).
A Silent Hill 2 Remake is kifejezetten sikeres volt: 37 promóciót kapott a Circana szerint, ami meglepetés, hiszen a Bloober Team játéka nem jelent meg Xbox Series-re (és 2025 októberéig nem is fog, ugyanis egy éves exkluzivitásról állapodott meg a Sony és a Konami). A Sony megerősítette, hogy az előrendelésekben ez a játék végzett az élen, és a Steam is a kezdőoldal bannerére tette.
Az egyedi promóciók tekintetében a Sonic X Shadow Generations a hetedik helyet foglalta el, és a top 10-ben volt egy másik SEGA-játék is, ugyanis az Atlus fejlesztette Metaphor: ReFantazio is remek eladásokat ért el. Vajon mit hozott a november? Erről hamarosan biztosan hallani fogunk.
Forrás: WCCFTech