Black Myth Wukong: Feng Ji, a vezető fejlesztő olyat szólt be a The Game Awards-nak, hogy GOTY 2024-es Év Játéka díjat nem ő nyerte, hogy a fal adta a másikat!

Idejöttem a nagy semmiért!” – fakadt ki Feng Ji, a Black Myth: Wukong rendezője, miután a GOTY 2024 díjat az Astro Bot nyerte el. A Game Science vezérigazgatója két éve készült a győzelmi beszédére, és csalódottságát fejezte ki a döntés miatt.

 

Az idei év egyik legnagyobb meglepetése a Black Myth: Wukong volt, egy akció-szerepjáték, amely grafikájával, a kínai mitológián alapuló narratívájával és látványos harcaival nyűgözte le a játékosokat. A rajongók szívébe zárta magát, és még a 2024-es Lenovo 3DJuegos Awards szavazásán is elnyerte az Év Játéka díjat az olvasók szavazatai alapján. Ez a siker jelentős lendületet adott a játéknak, hogy az év legnagyobb példányszámban értékesített címe legyen, és egy egész országot inspirált arra, hogy konzoljátékokat készítsenek. Feng Ji számára azonban ez mégsem volt elég.

Feng Ji, a Game Science vezérigazgatója a kínai Weibo közösségi oldalon osztotta meg csalódottságát, miután a GOTY 2024 díjat nem a Black Myth: Wukong, hanem az Astro Bot kapta. „Az idei gála egybeesett egy fontos frissítés kiadásával számunkra. Személyesen számomra ez a projekt, amelyen hét éve dolgozom, hivatalosan is a végéhez ért. A négy jelölés, amelyet a Black Myth Wukong kapott, mérföldkő Kína számára, hiszen ez az első ilyen jellegű elismerés” – kezdte Ji a bejegyzésében.

„Be kell vallanom, hogy van bennem egy bizonyos fokú veszteségérzet és némi csalódottság, de leginkább felszabadultságot érzek az elvárások alól. Az idei jelöltek mind kiemelkedő játékok, de őszintén nem értem, mi alapján választják ki az Év Játékát. Idejöttem a semmiért!” – fejezte ki csalódottságát Ji. A vezérigazgató hozzátette, hogy két éve készül a GOTY győzteseként elmondandó beszédére. „Láttam, hogy sok játékos erős frusztrációt fejezett ki a közösségi médiában” – mutatott rá Ji a játékosok reakcióira (via MP1ST).

„Még ha a játékosok frusztrációja humorba és szatírába burkolt is, a csalódottság egyértelműen érződik. Teljesen megértem és osztom ezeket az érzéseket, mert tudom, hogy a frusztráció mögött nincs fájdalom vagy rosszindulat, csak büszkeség és önbizalom. Normális dolog frusztráltnak lenni, amikor az ember magabiztos, de mások elismerését nem kapja meg. Személy szerint elmondhatom… még nálatok is magabiztosabb vagyok! Két éve készen áll a beszédem az Év Játéka díjra, és mégsem használtam fel!” – írta Ji, néhány nevetős hangulatjellel fűszerezve mondandóját.

A hosszú poszt további része arra világít rá, hogy a Black Myth: Wukong sikerét egyedi tényezők kombinációja tette lehetővé, mint a tehetség, a kínai kultúra, az egyre növekvő iparág támogatása és a játékosokkal való kapcsolat világszerte. A Game Science bízik benne, hogy a kínai konzoljátékok trendje folytatódik a Black Myth: Wukong után. A készítő kiemelte, hogy milyen fontos a nehézségekkel pozitív hozzáállással szembenézni, és hangsúlyozta a videojátékok értékét, mint az egyetemes értékek és boldogság megosztásának eszközét egy egyenlőtlen és igazságtalan világban. Üzenetének fele inspirációt és magabiztosságot közvetít a legnehezebb pillanatokra.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu