Ishizaki Junya elismerte a PCGamernek adott interjújában, hogy lényegében az elődje biztatta a feladatra a spin-offban.
Ishizaki a Dark Souls óta dolgozik a FromSoftware-nél: a 2011-ben megjelent játék egyik tervezője volt. Majd a Bloodborne következett, végül a Dark Souls 3 egyik vezető tervezője volt, mielőtt a 2022-es Elden Ringben a harcokért felelős igazgatóvá léptették volna elő. Most viszont még nagyobb feladatot kapott Miyazaki Hidetakától, a FromSoftware elnökétől. Az ő ötlete volt, hogy Ishizaki legyen az Elden Ring: Nightreign rendezője. Volt is pár ötlete, amit bemutatott Miyazakinak, aki aztán zöld utat adott neki…
Kapott-e Ishizaki bármilyen fontos tanácsot Miyazakitól a rendezés kapcsán? Miyazaki azt mondta neki, hogy úgy csinálja, ahogy az neki jól esik, és szerinte ez nagyban lendített az önbizalmán. Azaz: a stúdió vezetője annyira bízott benne, hogy szabad kezet adott neki a fejlesztés során, így kissé saját szájízére tudta faragni az Elden Ring spinoffját. Persze, Miyazaki biztosan figyelte a munkálatokat és részletes visszajelzéssel élt eközben, de ez érthető.
Az Elden Ring kapcsán hallottunk új eladási adatokat is, ugyanis december 13-án közölte a japán stúdió, hogy szeptemberig bezárólag 28,6 millió példányt értékesítettek a játékból. Júniusban a Sekiro: Shadows Die Twice eredményei után közölte a csapat, hogy 25 milliónál tartott. Szóval negyedév alatt 3,6 millióval tudott erősíteni, amiben a Shadow of the Erdtree DLC eredményei is nagy szerepet játszottak. Mivel a játék, illetve a kieg is öt platformra jelent meg (PlayStation 5, Xbox Series, PC, PlayStation 4, Xbox One), érthető, hogy ennyit javult, hiszen a több platform nagyobb elérést, és jó játék esetén nagyobb eladási plafont eredményez.
Az Elden Ring: Nightreign január 10-én nyitja meg regisztrációját a hálózati tesztre, amelyről a minap írtuk, hogy több platformot is ki fog hagyni. A játék talán tavasz vége felé jöhet PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: PCGamer