A Final Fantasy VII Rebirth PC-s megjelenése előtt a rendező arra kéri a játékosokat, hogy kerüljék a sértő vagy nem megfelelő modok készítését. A JRPG január 23-án debütál PC-n.
A The Game Awards 2024 néhány nappal ezelőtti bejelentése óta izgalommal várják a rajongók a Final Fantasy VII Rebirth PC-s debütálását, amelyre január 23-án kerül sor a Steam és az Epic Games Store platformokon. Ez a lehetőség különleges esélyt kínál arra, hogy a játékosok még jobb teljesítmény mellett fedezzék fel Midgard nyílt világát. Mindeközben a modding közösség is készen áll új tartalmak létrehozására a JRPG-hez.
Bár a Square Enix örömmel fogadja, hogy a Final Fantasy VII Rebirth-et a rajongók különféle modokkal élvezhetik, egy feltételt szabott. A játék rendezője, Naoki Hamaguchi az Epic Games-nek adott interjúban elmondta véleményét a modokról, és kiemelte: „Míg a csapat nem tervezi hivatalos mod-támogatás hozzáadását a játékhoz, tiszteletben tartjuk a modding közösség kreativitását, és üdvözöljük az alkotásaikat, azonban kérjük, hogy ne készítsenek vagy telepítsenek sértő vagy nem megfelelő tartalmakat.”
Ez az üzenet azt célozza, hogy elkerüljék a kínos helyzeteket, amikor a karaktereket vagy a környezetet olyan módon módosítják, ami nem felel meg a fejlesztők elképzeléseinek.
A Final Fantasy VII Rebirth DLC-jét jelenleg nem tervezik
Hamaguchi egy másik témáról is beszélt: a törölt Final Fantasy VII Rebirth DLC-ről. A japán kreatív eredeti terve az volt, hogy „egy epizodikus történetet adjanak hozzá DLC formájában a PC-s verzióhoz”, de a csapat úgy döntött, hogy a Final Fantasy VII Remake Part 3-ra kell összpontosítaniuk. Ennek ellenére nem zárják ki, hogy a jövőben visszatérjenek ehhez az ötlethez. „Ha azonban a játékosoktól erős kérések érkeznek bizonyos dolgokkal kapcsolatban a megjelenés után, szeretnénk figyelembe venni azokat.”
Forrás: 3djuegos