A Hi-Fi Rush fejlesztői optimisták a majdnem végzetes bezárásuk után. Azt mondják, egy olyan helyet építenek, „ahol a fejlesztett játék a dolgozók saját gyermeke, nem csak egy elvégzendő munka.”
A Hi-Fi Rush fejlesztő Tango Gameworks az év eleji iparági sokkhatást kiváltó elbocsátási hullám egyik áldozata volt, amely különösen meglepő volt, tekintve, hogy a stúdió utolsó játéka, a Hi-Fi Rush több szempontból is sikernek bizonyult. A Microsoft egyik vezetője, Aaron Greenberg szerint ez egy „minden szempontból áttörő siker” volt. És mégis, a stúdió bezárását bejelentették.
Szerencsére a Krafton, a PUBG kiadója, az utolsó pillanatban lépett közbe, és három hónappal a bezárás bejelentése után megvásárolta a stúdiót – bár addigra az alkalmazottak fele érthetően már más munkahelyet keresett, mivel úgy gondolták, hogy vége a történetüknek.
Ennek ellenére a stúdió fejlesztői optimisták. A 4gamer interjújában – amit az Automaton fordított le – Colin Mack általános igazgató, John Johanas kreatív igazgató és Kazuaki Egashira fejlesztési igazgató osztották meg gondolataikat. Egashira szerint a stúdió céljai nem változtak: továbbra is új IP-k létrehozására törekednek, függetlenül attól, hogy azok Hi-Fi Rush szintű sikert érnek-e el, vagy inkább visszafogottabb eredményt, mint például a Ghostwire: Tokyo.
„A Tango Gameworks célja továbbra is az IP-k létrehozása. Bár a semmiből való teremtéshez szükséges képességek és gondolkodásmód nem szerezhető meg egyik napról a másikra, rendelkezünk azokkal a tagokkal, akik tudják, hogyan kell ezt csinálni, és bővülni szeretnénk” – mondta Egashira. A bővülés már folyamatban van, a stúdió több pozícióra is vár jelentkezőket a jövőbeli projektekhez.
Johanas hozzáteszi, hogy a Tango Gameworks egy olyan hely szeretne lenni, ahol „az emberek úgy érzik, a munka a saját gyermekük, nem csak egy elvégzendő feladat.” Mack pedig arról beszél, hogy „egyedi és érdekes játékokat szeretnénk készíteni mindenki számára, aki eddig támogatta a Tango Gameworks-öt, úgyhogy várjátok ezeket.”
Arra a kérdésre, hogy az akvizíció hatással lesz-e a tervekre, Johanas bizakodó: „Sok minden történt idén, de maga a Tango Gameworks nem változott. Nyugodjatok meg, az akvizíció nem befolyásolja a jövőbeli játékainkat.”
Őszintén drukkolunk tehát, hogy a Tango Gameworks talpra álljon.
Forrás: PC Gamer