Tudjuk, hogy már most rajongsz a Path of Exile 2-ért, de hamarosan egy másik nagy RPG is reflektorfénybe kerül. A No Rest for the Wicked csapata januárra időzítette a nagy bejelentését.
A Moon Studios az elmúlt évtized egyik legsikeresebb fejlesztőcsapatának számít. Az osztrák stúdió 2015-ben robbant be az Ori and the Blind Forest-tel, amit öt évvel később a folytatás követett. 2024 elején, immár az Xbox-tól távol, kiadták a No Rest for the Wicked korai hozzáférésű verzióját, egy sötét fantasy akció-szerepjátékot, amelynek nehézségi szintje sokak érdeklődését felkeltette. Most, karácsony közeledtével a stúdió bejelentette, hogy rövid szünetet tartanak, de januárban nagy hírekkel térnek vissza.
A hivatalos X (korábban Twitter) fiókjukon közzétett nyilatkozatban a Moon Studios megköszönte a rajongók idei támogatását, és biztosította őket arról, hogy keményen dolgoznak a The Breach című DLC-szerű tartalom bővítésen és a jövőbeni frissítéseken. Bár konkrét megjelenési dátumot nem árultak el, azt ígérték, hogy 2025 januárjában kulcsfontosságú bejelentés várható, amely sokak szerint a játék 1.0-s verziójának megjelenési dátuma lehet.
„Szeretnénk köszönetet mondani mindenkinek, aki velünk tartott a No Rest for the Wicked útján. Ez egy fantasztikus év volt számunkra a Moon Studios-nál, és hamarosan megoszthatunk néhány nagyszerű hírt” – áll a nyilatkozatban. Emellett a csapat bocsánatot kért, amiért az elmúlt hónapokban kevésbé kommunikáltak, és elkötelezték magukat amellett, hogy jelentősen javítják a játékosokkal való kapcsolattartásukat.
A játékos közösség izgatottan várja, mi következik ennek az ígéretes címnek az életében. Bár sok korai hozzáférésű cím gyakran eltűnik a teljes megjelenések árnyékában, a No Rest for the Wicked bebizonyította, hogy képes a műfaj egyik nagy mérföldkövévé válni. A korai hozzáférés óta a játék kiemelkedő helyet foglal el a hasonló címek között, mint például a Path of Exile 2 és a Hades 2. Az izometrikus felfedezésre és a kihívásokkal teli, mégis hozzáférhető harcrendszerre összpontosító megközelítése igazán ajánlott élménnyé tette.
Az RPG alkotói elhagyták a Microsoftot, hogy több platformra eljuttassák a játékot
Bár a Moon Studios idén jelentős figyelmet kapott, az Ori and the Blind Forest készítői eredetileg a Microsoft kiadója alatt indultak. Azonban több, az Xboxszal kapcsolatos terjesztési és kreatív nézeteltérés miatt úgy döntöttek, hogy a Private Divisionnel dolgoznak együtt, hogy a játék minden platformon elérhető legyen, és támogassa a cross-play funkciót. Thomas Mahler, a Moon Studios vezérigazgatója köszönetet mondott a Private Divisionnek, hogy megértették a csapat vízióját, és biztosították számukra a kreatív szabadságot anélkül, hogy mikrotranzakciókat kényszerítettek volna rájuk.
Forrás: 3djuegos