A Final Fantasy VII Rebirth producere arra utalt, hogy a Square Enix korábban már belengetett multiplatform-stratégiája erre a franchise-ra is vonatkozni fog.
A Final Fantasy VII Rebirth az év elején jelent meg PlayStation 5-re, és bár remek teszteredményeket mutatott fel, az eladások tekintetében egyszerűen nem volt valami fényes, és emiatt is reménykedik a Square Enix abban, hogy a 2025 elején érkező PC port képes lesz javítani az eddig nem éppen elfogadhatónak nevezhető értékesítési eredményeket. Ez játszhatott közre abban, hogy a japán cég átfontolja az eddigi stratégiáját (és már most, félve várjuk, hogy mit fog a cég elnöke írni az év elején mindig felbukkanó nyílt levelében…).
Kitase Yoshinori, a Final Fantasy VII Rebirth producere a brazil IGN-nek elmondta, hogy a Square Enix elégedett a játék teljesítményével, de hozzátette, hogy a jelenlegi játékok modernitása miatt olyan pozícióban van a Square Enix, ahol a jövőbeli Final Fantasy epizódok nem lehetnek exkluzívak egyetlen platformra, így a franchise jövőbeli részei feltehetőleg a megjelenéstől kezdve több platformra elérhetőek lesznek, így akár a Final Fantasy VII remake-projekt harmadik tagja is hasonló utat járhat majd be.
„Bár magabiztosak és boldogok vagyunk, hogy elérünk egy bizonyos szintet a [Final Fantasy VII Rebirth] eladásaiban, egyértelmű, hogy a játékok modernitásával nem lehetünk kizárólag egyetlen platformra korlátozva. Úgy gondolom, hogy a játékot a lehető legtöbb játékosnak kell kínálnunk,” mondta Kitase, aki úgy hiszi, hogy a Final Fantasy VII Rebirthöt a lehető legtöbb játékosnak fel kell kínálni, és ezt a rendező, Hamaguchi Naoki is alátámasztotta korábban, amikor arról beszélt, hogy a Final Fantasy VII Remake-et Xboxra is el kellene vinni.
A Final Fantasy VII Remake, a Final Fantasy VII Rebirth és a Final Fantasy XVI mind nem érhető el Xbox Series-re, de ezeket a gondolatokat látva ez biztosan tervben van(nak) a port(ok).
Forrás: GameRant