Az Alan Wake 2 rendezője nagy álmokat dédelget, és a stúdiót a „Naughty Dog európai változatává” akarja formálni. Kyle Rowley elárulta, hogy az Uncharted az egyik kedvenc játéka, és a Naughty Dog minőségét kívánja megvalósítani az Alan Wake 2-ben.
A videojátékok világában az ikonikus stúdiók mély nyomot hagynak maguk után, legyen szó felejthetetlen történetekről vagy emlékezetes pillanatokról. A Remedy Entertainment és a Naughty Dog olyan nevek, amelyek a maguk sajátos stílusával meghatározták az ipart. Míg a Naughty Dog a PlayStation zászlóshajójaként a The Last of Us és az Uncharted sorozatokkal szerzett hírnevet, a Remedy olyan címekkel nyűgözte le a közönséget, mint a Control és az Alan Wake 2.
Kyle Rowley, az Alan Wake 2 rendezője nemrégiben a Behind The Voice podcast vendége volt, ahol karrierjéről és az őt ért hatásokról mesélt a túlélőhorrorok rendezése kapcsán. Bár pályafutása a Quantum Break fejlesztői csapatában indult, az egyik kedvenc játéka, az Uncharted inspirálta arra, hogy saját címeiben hasonló minőséget valósítson meg. Olyannyira, hogy a finn stúdió célja, hogy a Naughty Dog európai megfelelőjeként emlegessék.
„Az a célunk, hogy a Naughty Dog európai változatává váljunk” – mondta Rowley (forrás: Tech4Gamers). „Ezt mondtam egyszer a Remedy vezető animátorának is. Nagyszerű lenne elérni ugyanazt a színvonalat, mert én magam is ilyen játékokat szeretek játszani.” A Remedy eddigi eredményei azt mutatják, hogy jó úton haladnak, hiszen mély történetekkel és egyedi játékmenettel bíró címeket hoztak létre.
A Remedy jövőbeli projektjei
A Remedy jövője igazán ígéretes, hiszen folytatják a Remedy Connected Universe bővítését. A Control 2 egy akció-szerepjáték lesz, és a tervek szerint 2025 után jelenik meg. Emellett idén érkezik a Remedy egyik legkísérletezőbb játéka, a Control kooperatív többjátékos spin-offja, az FBC: Firebreak. Ne feledkezzünk meg a Max Payne remake-ekről sem, amelyeket a Rockstar finanszíroz, és amelyek már aktív fejlesztés alatt állnak.
Forrás: 3djuegos