Egy felhasználó tönkretette iPhone-ját, holott az Apple lépéseit követte!

TECH HÍREK – Egy, a kamerához köthető bug következtében hiába követte a felhasználó a cupertinói vállalat által előírt lépéseket, a telefon használhatatlan lett.

 

Decemberben jelent meg az iOS 18.2, ami úgy tűnik, hogy az iPhone-okon a kamerát és a zseblámpát elrontotta. Sok felhasználó a Redditen és a Twitteren panaszkodik amiatt, hogy az új oprendszer-frissítés telepítése után bukkantak fel a hibák. Egy felhasználó, Cryptographer64 szerint a kamera az iPhone-ján nem működik néha, és csak fekete képernyőt kap az első két-három alkalommal:

 

ios 18.2 issues
byu/CryptographerWeary64 iniPhone16Pro

 

„Amióta frissítettem az iOS 18.2-re, a kamerám néha nem hajlandó működni. Például, ha megpróbálom használni a kamera alkalmazást, akkor csak egy fekete képernyőt kapok. Újra meg kell nyitnom 2-3 alkalommal, hogy végre működjön. Ugyanez a helyzet a Snapchat esetében: a kamera csak fekete lesz, és egyszer-kétszer újra kell indítani az alkalmazást, hogy működjön. A zseblámpám szintén nem hajlandó működni, vagy nagyon késve aktiválódik az akciógombon vagy a vezérlőközponton keresztül néha, gyakrabban az akciógombon keresztül nem működik,” írta Cryptographer64. Egy másik user is hasonló panasszal élt: „Velem is ugyanez a helyzet. Először azt hittem, hogy a telefonom az oka, de a fórumokat nézegetve úgy tűnt, hogy az iOS 18.2-vel történik. Csak múlt hétvégén kaptam meg a telefonomat, így azt hittem, hogy csak a telefonom volt, és már azon voltam, hogy visszamenjek és kicseréljem, de úgy tűnik, hogy szoftveres probléma. Ugyanazt a fekete képernyőt kapom, akár a kamera vezérlőgombját, akár a kamera ikonját használom, akár a zárolási képernyőről teszem ezt.”

Van, akinek pedig kb. 10 másodpercig tart a zseblámpa aktiválása, miközben az iOS 18.2 előtt ez azonnal műküdött. Például ha a Snapchatbe lép, a kamera nem működik, és egy fekete képernyőt kap, amíg nem aktiválódik a kamera (ez egy kis ideig eltarthat). Egy felhasználó fel is kereste emiatt az Apple-t, és annak ügyfélszolgálata az iPhone gyári beállításaira való visszaállítást javasolt. Ezt megtette, és erre tönkrement a készüléke. Kérdéses, hogy a vállalat vállalja-e a felelősséget, mert azóta a cég nem reagált az ügyre.

„Ha felhívod az Apple-t, csak terelnelk, és azt mondják, hogy az autód vagy a kábeled miatt van. Már egy hete foglalkozom vele, és az utolsó dolog, amit mondtak, az a telefonom gyári visszaállítása volt. Ezt meg is tettem, de aztán hiba lépett fel, és most a telefonom tönkrement, és az Apple azt mondja, hogy a kábelemmel van a baj, pedig a telefonhoz mellékelt kábelt használom. Addig terelik az ügyfeleket a problémával kapcsolatban, amíg nem lesz javításuk a valaha kiadott legrosszabb frissítésre,” írta a pórul járt felhasználó.

Az Apple Intelligence számára amúgy minden készüléken 7 GB szbad hely szükséges. Korábban azt lehetett hallani, hogy a cupertinóiak MI-funkcióinak elég lesz 4 GB, de a generatív (tartalomalkotó) mesterséges intelligenciának, ami teljesen helyileg fut, ennél több hely szükséges. A cég szeretné a szigorú adatvédelmi előírásait betartani, és az új iOS-frissítéssel az Image Playground, a Genmoji, az Image Wand, vagy például a ChatGPT-támogatás is eljutott a felhasználókhoz.

Ennél még több helyre lehet majd szükség az iOS 18.3-as verziójától kezdve.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu