A Helldivers második része kapcsán nem a mohóság a stúdió célja, hanem ennél sokkal korrektebb megközelítéssel rendelkezik a csapat.
A Helldivers 2 jó rajtot vett tavaly, de azért a PlayStation Network-fiók kötelező jellege miatt sok országban és régióban nem lehet megvásárolni az Arrowhead Game Studios játékát, és a Sony mit sem tanult a kötelező PSN-fiókból, ugyanis azóta minden játékának PC portjában kötelezővé tették a fiókokat. Ez mit sem zavarja az Arrowheadet, ami a legutóbb az Illuminate mellett járműveket, városi területeket és közelharci (melee) fegyvereket adott a játékhoz.
Mivel sok tartalom bukkant már fel az élő szolgáltatású (live service) modellű játékban, nem véletlenül kérdezik azt a játékosok, hogy az Arrowhead mikor kezd DLC-ket csinálni. Jorjani, a vezérigazgató és Pilestedt, a kreatív igazgató a stúdióbó mostanában eléggé aktív szokott lenni a közösségi médiában és a Discord-szerveren, és így sok kérdésre választ szokott a páros adni. Pilestedt írta azt, hogy soha nem fog a stúdió ellenfeleket vagy játékmenettel kapcsolatos elemeket fizetős fal (paywall) mögé tenni, ugyanis az Arrowhead Game Studios nem akarja megosztani a játékostábort.
We will never put enemies or gameplay like that behind a paywall. We do not want to split the player base!
— Pilestedt (@Pilestedt) December 29, 2024
Ez amúgy egy olyan felvetésre volt válasz, amit egy rajongó, JayIgnition írt. Ő azt vetette fel, hogy csináljon az Arrowhead Game Studios egy olyan DLC-t, amelyben egy új frakciót kapna a Helldivers 2, és ez új küldetéstípusokat kapjon. Ezért a DLC-ért kb. 18 dollárnyi (7200 forintnyi) összeget fizetne, és erre reagált Pilestedt. Jorjani nemrég azt mondta, hogy a stúdió nem ellenzi a tárgyak értékesítését, de erről csak akkor lehet szó, ha a játékosok is hasznosan járnak vele, és nem csak a fejlesztők pénztárcája duzzadna ettől a lépéstől.
Úgyhogy ezek után az a tanulság, hogy a Helldivers 2-vel az Arrowhead Game Studios nem akarja csak a saját zsebét tömni. Csak akkor lehet szó ilyen DLC-kről, ha olyan dolgokról lesz szó, amiket a közönség szeretne.
Forrás: Gamesandwich
We will never put enemies or gameplay like that behind a paywall. We do not want to split the player base!
— Pilestedt (@Pilestedt) December 29, 2024