A GTA 6 már elérte az egyik legfontosabb fejlesztési mérföldkövet. Egy volt Rockstar-fejlesztő szerint a nyílt világ már elejétől a végéig végigjátszható állapotban lehet. Az új Grand Theft Auto készítői jelenleg a részletek finomhangolásán és a hibák kijavításán dolgozhatnak – állítja a korábbi animátor, Mike York.
Miközben hónapok telnek el anélkül, hogy a Rockstar bármilyen új hírt megosztana a GTA VI-ról, a rajongók minden apró nyomot és kiszivárgott információt megpróbálnak összerakni, hogy többet megtudjanak a várva várt nyílt világú játékról. Ezúttal Mike York, a Rockstar korábbi animátora – aki korábban a GTA V-ön és a Red Dead Redemption 2-n is dolgozott – keltette fel a játékosok figyelmét azzal, hogy tapasztalatai alapján megosztotta, milyen állapotban lehet jelenleg az új Grand Theft Auto. Többek között azt is elárulta, hogy a játék már végigjátszható lehet elejétől a végéig.
York egy interjút adott a Kiwi Talkz nevű tartalomgyártónak, azonban a beszélgetést azóta eltávolították a YouTube-ról a Rockstar kérésére. A kiadó úgy döntött, hogy leveteti a videót, mert az egykori animátor „olyan dolgokat mondott, amiket nem kellett volna”. Ez a lépés természetesen nem kerülte el a Grand Theft Auto rajongók figyelmét sem. Szerencsére olyan oldalak, mint a GamesRadar+, megőriztek részleteket az interjúból, így további információkat lehet megtudni a GTA 6-ról.
Az interjúban elhangzottak szerint a fejlesztés már előrehaladott fázisban van: „Valószínűleg még mindig új dolgokat adnak hozzá itt-ott, de úgy sejtem, hogy a játék már végigjátszható, és egy kis csoport már teszteli az elejétől a végéig,” mondta York. „Biztosan rengeteg hiba van benne,” tette hozzá a volt Rockstar-fejlesztő. „Most minden erejükkel ezeket próbálják javítani, és minél több bugot felkutatni még a megjelenés előtt, mert a GTA teljesen más liga, mint bármely más játék.”
Az egykori animátor szerint nem biztos, hogy a GTA 6 képes lesz 60 FPS-sel futni
Ahogyan korábban is említettük, York interjúját a Rockstar kérésére törölték. Az egykori animátor több elméletet is megosztott a GTA 6-ról, amelyeket természetesen a GTA 5-ön és a Red Dead Redemption-ön szerzett tapasztalatai alapján fogalmazott meg. A beszélgetés során kitért arra is, hogy milyen különbségek vannak egy GTA-stílusú nyílt világ és például egy The Witcher-szerű világ tervezése között, valamint kétségeit fejezte ki a játék konzolos teljesítményével kapcsolatban. Elmondása szerint nem biztos abban, hogy a játék képes lesz 60 FPS-sel futni PlayStation 5-ön és Xbox Series konzolokon.
Forrás: GamesRadar+