Nintendo Switch 2: Psycho Mantis is megirigyeli majd, amit a Joy-Con tud?

NINTENDO HÍREK – A Metal Gear Solid legendásnak nevezhető karakteréhez hasonló tudással rendelkezhet a Nintendo Switch utódjának leszedhető kontrollere.

 

A Nintendo hamarosan megjelenő Switch 2-jén használt Joy-Con kontrollerek olyan technológiát tartalmazhatnak, amely előre tudja jelezni a játékos következő lépését. Az információ egy január 23-án közzétett Nintendo szabadalmi bejelentésből származik, amely a Nintendo Switch 2 kezelőfelületébe beépíthető potenciális technológiára utal. A Switch amúgy eddig egész jó pályát futott be a megjelenése óta eltelt közel nyolc év óta. A hybrid platform a jelenlegi generáció vezető konzoljának nevezhető, ugyanis a Switch nemrég minden idők legkelendőbb konzoljává vált az Egyesült Államokban, megelőzve a PlayStation 2 életre szóló eladási számait.

A nagy N már arra készül, hogy a Switch átadja a helyét az utódnak, ami szerencsénkre nem kapott valami hülye nevet, hanem annyi lett, hogy Nintendo Switch 2, amiről a januári hivatalos teaser videó előtt heteken keresztül láttuk és hallottuk a pletykákat. Vannak azért megválaszolatlan kérdések, és ezekre talán az április 2-án esedékes Nintendo Directben kaphatunk választ. A kérdések egy része biztosan kitér a Joy-Conra, ami több új funkcióval rendelkezhet.

A mágneses rögzítés is ilyen, és ez akár az első Switch esetében is felbukkanhatott volna. De az egyik új funkció egy olyan rendszer lehet, amely előre jelzi a játékosok jövőbeli bemeneteit. A Nintendo által 2024 augusztusában benyújtott és január 23-án közzétett szabadalmi bejelentés részletesen leír egy olyan rendszert, amely nyomon követi a játékos ujjának helyzetét és irányát, amikor az a gombok közelében van, és amely képes megjósolni a játékos következő bevitelét.

A szabadalom szerint (ez lényegében egy, a mechanizmus logikáját részletező folyamatábrát tartalmaz), a Nintendo egy olyan rendszert ír le, amely követi a játékos ujját, amint az a vezérlő gombjaival érintkezik. Amikor a játékos ujja más gombok megnyomására mozdul, a rendszer a játékos által érintett vagy megnyomott gombok sorrendje alapján automatikusan képes végrehajtani a jövőbeli inputot. Röviden: a leírt rendszer képes rögzíteni a játékosok ujjainak mozgásmintáit a vezérlőn, majd a következő bevitelük előrejelzésén alapuló műveleteket végrehajtani. Így például a menü kiválasztása, a játékon belüli műveletek (támadási szekvenciák) simábban megtörténhetnek. Ezek a prediktív rendszerek már évek óta működnek a játékokban, és hasonló próbálkozások, amelyek a játék logikáját használják a játékos bemenetének „kitalálására”, olyan rendszerek alapját képezik mint példáu a verekedős játékokban használt rollback netcode.

Na, ehhez hasonló volt az, amit Kojima Hideo létrehozott Psycho Mantisszel az első MGS-ben…

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu