Ezzel a remake előző szegmensét, a Final Fantasy VII Remake-et is felül tudta múlni a közel egy év után PlayStation 5 után PC-re is eljutó RPG.
Termetes játék az is, ahogy a folytatás, a Final Fantasy VII Rebirth is, illetve az eredetileg PSP-re készült Crisis Core is (de ez inkább egy spin-off). Vannak az eredeti PS1-es Final Fantasy VII-hez képest változtatások (új információk, kivett szegmensek). A lemezes és digitális értékesítéseket is figyelembe véve az Egyesült Államokban a január 25-étől kezdődő héten a Final Fantasy VII Rebirth érte el a legtöbb eladást. Mat Piscatella, a Circana (korábban NPD Group) elemzője szerint a Final Fantasy VII Remake & Rebirth Twin Pack is remekelt, mert ez a harmadik helyet foglalta el.
A Square Enix számára ez jó hír, mert ezzel a japán cég számára is bebizonyosodott, hogy a multiplatform megjelenés igenis kedvez számukra, és épp a Final Fantasy az a franchise, ami eddig a Sony konzoljaihoz ragaszkodott (a két FF VII remake epizód mellett a Final Fantasy XVI-ot is meg lehet említeni), és a több platform miatt több játékosa lehet a játékaiknak, ami több profitot hozhat a konyhára. Ehhez persze az is kellene, hogy esetleg az Xboxosok és a Nintendo Switch (2)-vel rendelkezők se maradjanak ki. A 2017-es Switch valószínűleg kimarad, de az utódra még megjelenhetnek a Final Fantasy epizódok.
Az egyidejű játékosok száma a megjelenéskor kb. 40 ezer volt, és érthető módon azóta ez csökkent, és most már kb. 20 ezer körüli értéket mutat fel a Final Fantasy VII Rebirth. Az utóbbi 24 órában ez az eredmény 31 ezer körüli értékre ment fel. Ebből nem nagyon következtethettünk volna a Piscatella által közzétett eredményekre, de mivel egy piackutató cégről beszélünk, a Circana biztosan több adathoz fér hozzá mint mi.
Legalább a PC-sek sem maradnak ki.