„Majd játszanod kell, hogy megértsd, mire gondolok” – mondja a Battlefield egyik veteránja a következő lövöldözős játékról, amely mindenáron el akarja kerülni az előző részek hibáit. David Sirland, a Battlefield vezető producere szerint a DICE arra törekszik, hogy a franchise korábbi sikereinek legjobban működő elemeit tökéletes stratégiával építse be az új FPS-be.
A Battlefield sorozat évek óta az egyik legmeghatározóbb multiplayer lövölde, amely grandiózus háborús élményeket nyújt. A rajongók hatalmas várakozással tekintenek a következő Battlefield játék felé, ugyanakkor a közösség ma is keserű szájízzel emlékszik vissza a Battlefield 2042 kiábrándító megjelenésére. A technikai problémák, a hiányzó funkciók és a polírozatlan játékmenet miatt a játékosok ezrei maradtak csalódottan. Éppen ezért most minden szem a DICE-ra és a hozzájuk csatlakozó stúdiókra szegeződik, amelyek célja, hogy visszaállítsák a sorozat korábban elvesztett presztízsét.
Már korábban is láthattuk, hogy a Battlefield nagy visszatérésre készül, és az EA néhány részletet is megosztott az új lövöldéről. A Battlefield fejlesztéséért felelős stúdiók – DICE, EA Motive, Ripple Effect és Criterion Games – egyesítették erőiket, hogy egyetlen grandiózus játékba sűrítsék az ambícióikat. Ugyanakkor az Electronic Arts számára létfontosságú, hogy mindenáron elkerülje a múltbéli hibákat, ami azt is jelenti, hogy az eddigi epizódok visszajelzéseit figyelembe kell venniük, és ki kell szűrniük azokat az elemeket, amelyek nem nyerték el a közösség tetszését.
David Sirland, a Battlefield vezető producere az X/Twitter oldalán jelezte, hogy a csapat „tisztában van azzal, mely dolgokat nem kedvelték az előző játékban, az azt megelőzőben és a korábbi részekben sem”, és „minden egyes területre a lehető legjobb stratégiát keresik”, amelyet az új epizódban megvalósíthatnak. Sirland szerint „játszanunk kell majd, hogy megértsük”, mit is jelent mindez.
További részletek a következő Battlefieldről
Egyrészt ez azt jelenti, hogy a fejlesztők a lehető legjobb rombolási rendszereken, fegyvermechanikán, mozgáson és egyéb játékelemen dolgoznak. Másrészt a DICE kifejezetten azon is munkálkodik, hogy kivágja azokat az elemeket, amelyek az előző részekben nem működtek megfelelően. Mindemellett az EA a közelmúltban arról is beszélt, hogy a következő Battlefield megjelenési dátumát a GTA 6 premierjéhez igazítják, és ennek függvényében előrébb hozzák vagy elhalasztják a játék kiadását.
Forrás: 3djuegos