A Striking Distance Studios a The Callisto Protocol, illetve annak spin-offja, a [Redacted] után valami másba vágta a fejszéjét.
A LinkedInen bukkant fel, hogy a korábban a Respawnnál, a MountainTopnál és a PartyOnGamesnél dolgozó tervező, Chin Xiang átigazolt a Striking Distance Studioshoz (ami ugyebár a Krafton alá tartozik, és ugyanezt el lehet mondani az újraindított Tango Gameworksről is, amit a Microsoft bezárt), és itt említette meg, hogy valami többjátékos cím készül most a csapatnál.
Hogy mi is lesz ez, ezt még túlzottan korai tapasztalni, de a Reddites kommentszekciót vizsgálva nem sokan bizakodnak aziránt, hogy a Striking Distance Studios most min is dolgozik éppen. A [Redacted] egy, a The Callisto Protocol világában játszódó roguelike volt, úgyhogy ezek után ha egy többjátékos projekt készül náluk, ez nagy valószínűséggel élő szolgáltatásos (live service) cím lesz. Ha ez nem hozza a sikereket, vagy legalábbis azt, amit a Krafton elvár tőlük, nem okozna nagy meglepetést, ha a kiadó végül bezárja a stúdiót. Pedig lehetne az Electronic Arts példájából tanulni: Andrew Wilson, a cég vezérigazgatója a negyedéves üzleti jelentés során arra panaszkodott, hogy az EA Sports FC 25 alulteljesített…
Ha a Striking Distance Studios valami olyasmit hoz össze, ami a közönséget egy kicsit sem tudja lekötni, akkor a 31st Union (2K = Take-Two) után hasonlóan elküldhetik a vezetőséget, mert az a csapat is bemutatott egy hero shootert kb. hetekkel a Concord hatalmas bukása után, és a közönségtől maximum egy ásításra futotta! Ha a stílust a Krafton írta elő, akkor a kiadó mohósága vezethet a stúdió totális kudarcához. Ha a többjátékos koncepció a stúdióból származik, akkor ez egyfajta kísérlet lehet valami újra.
Akármi is készül a Striking Distance Studios kapui mögött, mindenesetre ez még nem hivatalos, és valamennyit tuti várni kell arra, hogy a stúdió hivatalosan is közöljön valamit róla.