Josef Fares szerint az Ubisoft rengeteget kereshetne egy kooperatív Splinter Cell játékkal

„Ez egy garantált siker” – állítja Split Fiction rendezője, aki világosan látja, mire van szüksége az Ubisoftnak a sikerhez: egy sajátos Splinter Cell-re. Josef Fares szerint a francia vállalat rengeteg pénzt kereshetne, ha egy osztott képernyős, kooperatív Splinter Cell-t készítene.

 

A Hazelight Studios csapata már az utolsó simításokat végzi a következő nagy megjelenésén. A Split Fiction március 6-án érkezik PC-re, PS5-re és Xbox Series-re, és a rendezője, Josef Fares, már most igyekszik felkelteni az érdeklődést interjúkon keresztül, amelyekben a kooperatív élményt hangsúlyozza. Az egyik ilyen beszélgetés során egyenesen tanácsot adott az Ubisoftnak: ha egy osztott képernyős, kooperatív Splinter Cell-t dobnának piacra, gazdagok lennének.

Fares erről a GamesRadar+ interjújában beszélt, amelyben kiemelte a Hazelight Studios hagyományát a kétjátékos kooperatív játékok fejlesztésében – ez korábban már az A Way Out és a díjnyertes It Takes Two esetében is bevált. „Más kiadók nem csinálnak ilyet, és ezt teljesen őrültnek találom” – kezdte. „Rengetegen játszanak ezekkel a játékokkal, és imádják őket. Ha az Ubisoftot nézem, akik mostanában küszködnek, remélem, valaki [a cégnél] meghallja ezt az interjút: miért nem hozzák vissza [a Splinter Cell főhősét] Sam Fishert egy kizárólag osztott képernyős játékban?”

„Ne féljetek attól, hogy egyjátékos módot kellene beletenni” – folytatta Fares. „Egyszerűen mondjátok ki, hogy ez egy osztott képernyős játék. Bumm, ennyi. Garantált siker, és biztosan rengeteget el fognak adni belőle. Nem is kell úgy csinálniuk, ahogy a Hazelight csinálja; miért nem hallgatják meg ezt az interjút, és mondják azt: ‘Ó, igaza van’? Ez egy garantált siker számukra; tessék, Ubisoft, ingyen kaptátok az ötletet tőlem.”

 

Az It Takes Two már utalt a Split Fiction-re

 

Akárhogy is, az biztos, hogy rengeteg játékos várja már a Split Fiction megjelenését, hogy együtt élvezhessék Zoe és Mio kalandját egy második játékossal. Az pedig külön érdekesség, hogy a Hazelight már az It Takes Two megjelenése óta számolt ezzel a trenddel, hiszen az említett játékban már 2021-ben elrejtettek egy utalást a stúdió következő projektjére.

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.