„Elnézést kérünk.” Az Elden Ring: Nightreign első bétatesztje annyira rosszul rajtolt, hogy a FromSoftware már most a szerverleállás miatti kárpótlás lehetőségeit vizsgálja. A PlayStation játékosok problémákkal szembesültek a hálózati teszt során, ezért a fejlesztők további bétaidőszakok bevezetését tervezik.
Több száz játékos készült arra, hogy ma részt vegyen az *Elden Ring: Nightreign* első zárt bétáján – egy olyan hálózati teszten, amelyet a FromSoftware a játék szervereinek tesztelésére szánt. Azonban úgy tűnik, hogy ez az első kapcsolatfelvétel a fantasy világgal nem alakult zökkenőmentesen, mivel a PlayStation-felhasználók komoly problémákba ütköztek a csatlakozás során. Olyannyira, hogy a *Dark Souls* készítői már azt fontolgatják, hogy további játékszekciókat szerveznek.
Az *Elden Ring: Nightreign* tesztje jelenleg háromórás időintervallumokban zajlik, az első szakasz pedig ma, február 14-én 12:00-kor kezdődött (CET). Sajnos a szerverek nem bírták a PS4 és PS5 játékosok terhelését, és nagyjából 13:20-kor a szolgáltatás leállt. „A *Nightreign* szerverei karbantartás alatt állnak PlayStationön” – írta a FromSoftware az X-en.
A PS4 és PS5 játékosok gyakorlatilag alig tudtak játszani az *Elden Ring: Nightreign* bétájával, amelyre hetekkel ezelőtt regisztráltak. Emiatt, és látva, hogy rengeteg rajongó kimaradt az első tesztelési szakaszból, a FromSoftware egy újabb közleményt adott ki, amely nemcsak a PlayStation, hanem az Xbox és PC felhasználók számára is érdekes lehet. „Elnézést kérünk a játékosoktól az *Elden Ring: Nightreign* szerverleállása miatt. A mai hálózati teszt az eredeti tervek szerint 23:00-kor ér véget, és elkezdünk dolgozni a fejlesztéseken. Fontolgatjuk, hogy további teszteket is végrehajtunk a mai nap folyamán. Köszönjük megértéseteket és együttműködéseteket.” Ha a stúdió valóban extra játékmeneteket ad hozzá, akkor ezt a hírt frissítjük.
A FromSoftware tisztában van azzal, hogy a rajongók páros módot akarnak az Elden Ring: Nightreignhez
Jelenleg a FromSoftware csapata az *Elden Ring: Nightreign* szervereinek legkomolyabb problémáit próbálja orvosolni. Azonban a fejlesztők tudják, hogy a közösség más funkciókat is szívesen látna a kalandban, különösen azokat, amelyek iránt hatalmas a kereslet. Az egyik ilyen újítás egy kétjátékos mód bevezetése, mivel az alapjáték eredetileg egyedül vagy háromfős csoportokban való kihívásra készült. Junya Ishizaki, a projekt igazgatója egy friss interjúban érintette ezt a témát, és elismerte, hogy a stúdió komolyan fontolóra veszi egy kétfős mód hozzáadását, azonban már előre figyelmeztette a rajongókat, hogy ez az extra funkció a megjelenéskor még nem lesz elérhető.
Forrás: 3djuegos