Overwatch 2: nem fejlődött úgy, ahogy kellett volna, állítja a rendezője!

Aaron Keller, az Overwatch 2 rendezője szerint az új rivális (amit nem nevezett nevén, de a Marvel Rivalsról van szó) nyomást helyez rájuk, hogy javuljon a játékuk állapota.

 

A GamesRadarnak adott interjúban Keller elismerte, hogy a Marvel Rivals népszerűsége (ami szerepet játszhatott abban is, hogy az Overwatch 2 játékosszáma meredek csökkenésbe kezdett; erről már beszámoltunk) felrázta álmából a Blizzardot, mert eddig nem volt komolyabb vetélytárs, de most már nekik is komolyan kell gondolniuk az egészet, mert idővel mindenki elpártolhat a játékuktól:

„Nagy nyomás nehezedik az Overwatch csapatra, és ennek nagy része belső. Azt kérdezik, hogy hogyan tudjuk a lehető legjobb játékot készíteni, amit csak tudunk? És ezt már érezzük egy ideje. Sok olyan dolog, amit a 15. és 16. szezonra jelentünk be (például a perkek és a Stadium), olyan dolgok, amiket már jó ideje fejlesztünk az Overwatch számára. És azt hiszem, ez azért van, mert amikor ránézünk a játékunkra, úgy érezzük, hogy vagy hiányzik belőle valami, vagy nem fejlődött annyit, amennyit kellett volna. Megnézem, mi történik egy Overwatch-játékban, és sokszor, ha elég sok órát töltesz a játékkal, néha úgy érzed, mintha csak kikapcsolt aggyal tennéd a dolgodat. Azt szeretnénk, ha képesek lennénk egy kis frissességet vinni a játékba, de nem csak a változatosság kedvéért. Szeretnénk növelni a játék mélységét,” mondta Keller.

Keller hozzátette, hogy örömmel fogadta a Marvel Rivals színpadra lépését, mert így a Blizzard nem ülhet a trónján, hanem küzdenie kell azért, hogy a közönséget meg tudja szólítani: „Nyilvánvalóan egy új versenyhelyzetben vagyunk, amiben az Overwatch esetében szerintem még sosem voltunk ilyen mértékben, ahol van egy másik játék, ami ennyire hasonlít ahhoz, amit mi hoztunk létre. Valójában van ebben valami izgalmas, több okból is. Az egyik az, hogy nagyon jó látni, hogy egy játék más irányt vesz néhány olyan dologgal, amit már korábban is megnéztünk. De azt is gondoljuk, hogy ez egy kényszerítő funkció a csapatunk számára – ez már nem arról szól, hogy biztosra menjünk. És úgy gondolom, hogy a 15. és 16. szezonnal már nem megyünk biztosra. De valójában ez egy kényszerítő funkció a kivitelezésre – és egy szuper szenvedélyes fejlesztőkből álló csapat számára ez olyan, mintha zene lenne a fülüknek,” tette hozzá Keller.

Végül arról is beszélt, hogy megértette, hogy miért gondolkodtak néhányan negatívan az Overwatch 2-ről, hiszen a sztorialapú kooperatív játékmódokat (amiket a fejlesztés során megígértek) törölték, hogy a PvP játékmenetre koncentráljon a Blizzard: „Úgy gondolom, hogy sokan voltak, akik az Overwatch mellett maradtak az évek során, és akik igazán észrevették, hogy milyen gondosságot és figyelmet fordítottunk rá az Overwatch 2 megjelenése óta. Különösen az elmúlt egy év során, amikor igazán a játék szintlépéseire koncentráltunk. Remélem, hogy ezek az emberek tényleg látják ezt azokkal a dolgokkal, amiket mostanában megosztottunk velük, és remélhetőleg ez a szélesebb közösségre is átragad. Másrészt viszont megértem, ha az emberek így gondolkodnak. Azt hitték, hogy a játék olyasmi lesz, ami végül nem lett belőle. Megértem a kritikát, de a csapat szemszögéből nézve az egyetlen dolog, amit most tehetünk ez ellen, hogy a lehető legjobb verziót készítjük el a játékból,” mondta Keller.

Legalább nem adják fel.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu