Jason Kingsley, a Rebellion vezérigazgatója szerint néha a játékok túl nagyra duzzadnak, és ennek lehetnek következményei.
A PCGamer interjút készített Kingsley-vel a stúdió következő játéka, az Atomfall kapcsán. Ez lényegében egy brit Fallout lesz, egy kis S.T.A.L.K.E.R.-rel megfűszerezve. Tőlük láthattuk a Sniper Elite 5-öt, a Sniper Elite Resistance-et, az Evil Genius 2: World Dominationt, vagy a Zombie Army 4: Dead War-t. Hogyan úszta meg a Rebellion a nagyobb leépítéseket a pandémia lecsengése után?
„Hihetetlenül egoista lenne azt állítani, hogy ez kizárólag a hihetetlen ügyességünknek köszönhető. Azt hiszem, mindig van benne egy kis szerencse is. Azt hiszem, elég gondosan ellenőrizzük a költségvetésünket. Jelentős költségvetésünk van, több millió fontban kifejezve, de nincsenek több százmillió fontjaink. Igyekszünk úgy csinálni, hogy egy igazán jó játékot tudjunk készíteni, és az jó eséllyel nyereséges legyen. És ez az, amire a játék lényege. Inkább egy kis, igazán jó játékot szeretnék mint egy igazán nagy játékot, ami nem arra koncentrál, ami a játékos számára fontos. Mi csak nagyon profik vagyunk a terjedelem és a költségek ellenőrzésében. Néha azt mondjuk, srácok, ez a játék túl nagy. A játékaink nagyjából kétharmada folytatás és ismert brand, és nagyjából egyharmada kicsit kísérletezőbb.
Ez nem egy kemény és gyors szabály. Nekünk nincs sok kemény és gyors szabályunk. Valójában inkább iránymutatásaink vannak, hogy egy híres filmes kalózt idézzek. Felelősséggel tartozunk a csapattagok és a munkatársak iránt. Nem akarunk állandóan embereket felvenni és kirúgni. Annyira sok munkahely szűnik meg az iparágban, hogy az jelenleg ijesztő. Nekünk még nem kellett ebbe az irányba mennünk, és nem is akarunk ebbe az irányba menni, ezért meg kell tartanunk az egyensúlyt,” mondta Kingsley.
Csakhogy a Rebellion épp egyike azon cégeknek, akik PC-n nem nagyon távolítják el a Denuvót a játékaikból. Ezen az állásponton azért változtathatnának a játékmegőrzés érdekében.
Forrás: PCGamer