Battlefield: Bad Company 3: a rendezőnek voltak tervei, de a DICE elutasította!

Hiába volt népszerű és kedvelt a Battlefield: Bad Company 2, a DICE egyszerűen nem volt vevő a harmadik részre…

 

A Battlefield: Bad Company 2-ben elpusztítható háborús zónákat láthattunk, és ezek elnyerték a játékosok kegyét, továbbá a hihetetlenül jó audiódizájn is megemlítendő. Ennek ellenére a DICE azonban soha nem adott zöld utat a spinoff-sorozat harmadik részének. Ez azonban nem akadályozta meg David Goldfarbot, a második rész rendezőjét abban, hogy mégis tervezzen egyet. Ő nemrég a Twitteren fedte fel ezeket a terveket, miután újra felfedezte a Bad Company 3 egyik forgatókönyvének első három oldalát. Elfelejtette, hogy megvan a bolt, amelyben Haggard dolgozott. Ez volt az Adiosvidaniya, és ki volt borulva, hogy mennyi minden lehetett valójában pontos.

Ezzel arra utalt, hogy a forgatókönyv hogyan tükrözi Oroszország nyilvánvalóan betolakodó befolyását az amerikai politikára. Haggard amúgy a Battlefield: Bad Company 2 egyjátékos kampányának robbantási szakértője, és az osztagunkat segíti a maga komikus módján. Goldfarb megosztott egy kis részletet a harmadik rész forgatókönyvéből, amely egy olyan jelenetet ábrázol, amiben Haggard meggyőz egy fiatalkorú bolti tolvajt, hogy adja vissza az árut, amit a boltból lopott, ahol Haggard dolgozik, miközben a papagája, Miss July utánzott mondatokkal szólal meg. Ez nem sokat árul el Goldfarb terveiről, de amit a rajongóknak válaszolt, igen.

Ebből megtudtuk, hogy mi történt a második rész után. Az ugye úgy ért véget (cliffhanger stílusban…), hogy az oroszok megszállják Alaszkát, és röviden annyi történt, hogy Oroszország győzött és részben elfoglalta Alaszkát. Goldfarb egyetértett egy rajongói felvetéssel, miszerint a főhőseinket kirúgták a hadseregből, és ennek ellenére összeállnak egy lehetetlen küldetésre. A baj csak az, hogy Goldfarb lényegében saját magának írta meg a koncepciót, így nem biztos, hogy valóban ezt az utat követte volna a játék, ha a DICE beleegyezett volna a fejlesztésbe.

A stúdió Goldfarb szerint nem foglalkozott a projekttel…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu