Hiába volt népszerű és kedvelt a Battlefield: Bad Company 2, a DICE egyszerűen nem volt vevő a harmadik részre…
A Battlefield: Bad Company 2-ben elpusztítható háborús zónákat láthattunk, és ezek elnyerték a játékosok kegyét, továbbá a hihetetlenül jó audiódizájn is megemlítendő. Ennek ellenére a DICE azonban soha nem adott zöld utat a spinoff-sorozat harmadik részének. Ez azonban nem akadályozta meg David Goldfarbot, a második rész rendezőjét abban, hogy mégis tervezzen egyet. Ő nemrég a Twitteren fedte fel ezeket a terveket, miután újra felfedezte a Bad Company 3 egyik forgatókönyvének első három oldalát. Elfelejtette, hogy megvan a bolt, amelyben Haggard dolgozott. Ez volt az Adiosvidaniya, és ki volt borulva, hogy mennyi minden lehetett valójában pontos.
dammit i found the first three pages of one of my bad company 3 scripts
i forgot i had the store Haggard was working in called the “Adiosvidaniya” and now i am freaked out by how much might actually have been accurate
— David Goldfarb (@locust9) March 5, 2025
Ezzel arra utalt, hogy a forgatókönyv hogyan tükrözi Oroszország nyilvánvalóan betolakodó befolyását az amerikai politikára. Haggard amúgy a Battlefield: Bad Company 2 egyjátékos kampányának robbantási szakértője, és az osztagunkat segíti a maga komikus módján. Goldfarb megosztott egy kis részletet a harmadik rész forgatókönyvéből, amely egy olyan jelenetet ábrázol, amiben Haggard meggyőz egy fiatalkorú bolti tolvajt, hogy adja vissza az árut, amit a boltból lopott, ahol Haggard dolgozik, miközben a papagája, Miss July utánzott mondatokkal szólal meg. Ez nem sokat árul el Goldfarb terveiről, de amit a rajongóknak válaszolt, igen.
Ebből megtudtuk, hogy mi történt a második rész után. Az ugye úgy ért véget (cliffhanger stílusban…), hogy az oroszok megszállják Alaszkát, és röviden annyi történt, hogy Oroszország győzött és részben elfoglalta Alaszkát. Goldfarb egyetértett egy rajongói felvetéssel, miszerint a főhőseinket kirúgták a hadseregből, és ennek ellenére összeállnak egy lehetetlen küldetésre. A baj csak az, hogy Goldfarb lényegében saját magának írta meg a koncepciót, így nem biztos, hogy valóban ezt az utat követte volna a játék, ha a DICE beleegyezett volna a fejlesztésbe.
A stúdió Goldfarb szerint nem foglalkozott a projekttel…
Forrás: PCGamer