„A rajongók hiába kérik, biztosan nem fog megtörténni.” A Kingdom Come: Deliverance 2 fejlesztői nemet mondanak az elmúlt évek népszerű trendjére, amely során alig pár éve megjelent játékokat dolgoznak fel újra. A Warhorse Studios vezetője megerősítette, hogy első RPG-jüket biztosan nem újítják fel, mert nincs elég kapacitásuk hozzá.
Tizenöt évvel ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna, hogy egy alig néhány éves játék remake vagy remaster verziót kapjon. Az utóbbi időben viszont megszaporodtak azok az esetek, amikor még szinte friss alkotásokat dolgoznak fel újra a fejlesztők. Ennek kapcsán merült fel a kérdés a Kingdom Come: Deliverance fejlesztőcsapata, a Warhorse Studios felé is, hogy elkészítenék-e egy frissített verzióját a 2018-as középkori RPG-nek, de a válasz egyértelmű és határozott nem volt.
A Warhorse Studios kommunikációs igazgatója, Sir Tobi a YouTube-on nyilatkozva SxyBiscuit kérdésére kifejtette, hogy bár a játékosok részéről valóban gyakran felmerült egy új verzió igénye, a stúdió jelenleg kizárólag a Kingdom Come: Deliverance 2 fejlesztésére koncentrál. Egy esetleges Nintendo Switch port vagy hasonló projektek kizárólag akkor jöhetnének szóba, ha egy külső partner konkrét ajánlatot tenne nekik.
A döntés hátterében főként a stúdió erőforrásainak korlátozott volta áll. A Warhorse jelenleg körülbelül 150 alkalmazottat foglalkoztat, akik egyszerre dolgoznak a Kingdom Come: Deliverance 2 kiegészítő tartalmain, valamint a folyamatos frissítéseken és újításokon, mint amilyen a legújabb „Barber Mode” is volt. Ezáltal a stúdiónak egyszerűen nincs elegendő emberi és anyagi erőforrása egy felújított verzió létrehozására.
A Warhorse Studios egyszerre több játékot is készítene
Ezenkívül, mint Tobi ugyanebben az interjúban elmondta, a Warhorse a jövőben bővíteni szeretné játékkínálatát, és több projekt párhuzamos fejlesztésén gondolkozik. Miután elkészülnek a jelenlegi RPG-jük ütemtervében szereplő feladatokkal, új címeken kezdenek majd dolgozni, így gyakorlatilag lehetetlenné válik, hogy visszatérjenek korábbi sikerjátékuk újrafeldolgozásához.
Forrás: 3djuegos