Kingdom Come: Deliverance 2: az első résznél jóval több fogyott eddig belőle!

A Warhorse Studios bár csak az amerikai eladásokra épített ezzel az eredménnyel, szinte biztos, hogy világszerte is hasonló a tendencia.

 

Már tudjuk, hogy a Kingdom Come: Deliverance 2 nagy siker volt, ugyanis a játék már a megjelenés első napján egymillió eladott példány fölé ugrott, majd február végére a kétmillió eladott példány felé menetelt. Ezt viszont érdemes összevetni az első rész által felmutatott eredményekkel, hiszen így lehet igazán kifejezni, hogy Dan Vávra legújabb játéka mennyivel múlta felül az előző rész adatait.

Mat Piscatella, a Circana iparági elemző cég ügyvezető igazgatója írt a BlueSky-on az eredményekről. Piscatella az Egyesült Államok 2025. februári piaci adatait megosztva elárulta, hogy a Warhorse játékának folytatása ötször annyi példányban kelt el mint az eredeti. Az országban így a cseh stúdió játéka végzett a második helyen a fizetős (prémium) játékok között, és csak a Capcom terméke, a Monster Hunter Wilds tudott nála jobb eredményt felmutatni. Viszont ne felejtsük, hogy ezek csak amerikai eredmények.

De mi is áll a Kingdom Come: Deliverance 2 sikere mögött? A jó küldetéstervezés (ez a The Witcher 3-mal és a Baldur’s Gate 3-mal képes volt felvenni a lépést), és így a játékosok nagy utazásban vehetnek részt, ahol még a legkisebb, véletlennek tűnő küldetés is különös, elsöprő kalanddá válhat. A The Elder Scrolls IV/V: Oblivion/Skyrim NPC-ivel is versenyben van a játék NPC-i, mivel így szerethetően kiszámíthatatlan és rendkívül emlékezetes játékélményben lehet részünk.

Viszont ez is mutatja, hogy a játékosoknak valóban igénye van a gazdag, rendszerszemléletű játékokra, amelyek képesek teljes immerziót biztosítani a közönségnek. A Monster Hunter:Wilds a legkönnyebben hozzáférhetőnek készült, de a bevezető kampányon túljutva még mindig egy hatalmas, gnómikus mélységekkel rendelkező játékról van szó. A Warhorse játékának előnye lehet a lassabb tempó, továbbá az igényesebb kivitelezés is (de ez tudatosan lett olyan, amilyen).

A Warhorse korábban nyíltan kifejtette, hogy nem olyan játékot terveztek, ami azonnal jutalmazza a játékosokat. És ez úgy tűnik, hogy be is vált!

Forrás: PCGamer, Bsky

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu