Itsuno Hideaki, aki korábban a Devil May Cry 2 óta a franchise rendezője volt, már nem ott dolgozik, és most már valami újba vágta a fejszéjét.
A LightSpeed Studios felismerve, hogy az innováció a játékosok elköteleződésének motorja, élesíti megközelítését, és bejelentette elkötelezettségét egy olyan önfenntartó, függetlenül működő regionális stúdiók hálózatának megerősítése mellett, amelyek teljes mértékben eredeti, platformokon átívelő játékcímek fejlesztésére összpontosítanak majd. A LightSpeed Studios leginkább a PUBG Mobile (a Kraftonnal közösen fejlesztett) kapcsán ismert, és világszerte stratégiailag bővíti és építi a legmodernebb fejlesztői létesítményeket az eredeti játékfejlesztés támogatása érdekében. Ez a stratégia lehetővé teszi, hogy a fejlesztőstúdiói (amelyek közé tartozik a LightSpeed LA, az újonnan létrehozott LightSpeed Japan Studio, valamint a világszerte működő csapatok) közvetlenül hozzáférjenek a LightSpeed Studios központosított technikai erőforrásaihoz. Ez a LightSpeed Studios legújabb kutatási és fejlesztési áttöréseiből áll, amelyek a grafika és a teljesítmény határait feszegetik a játékbeli realizmus fokozása érdekében, amint azt az idei GDC során láthattuk.
Erre a megközelítésre építve a legendás játékrendező és a LightSpeed Japan Studio vezetője, Itsuno Hideaki elárulta, hogy belép az arénába, és megkezdte saját AAA-játékai fejlesztését. A Capcomnál szerzett széleskörű játékrendezői és hihetetlen csapatépítői tapasztalataira támaszkodva, amelyek a Devil May Cry, a Capcom Alpha sorozat, a Capcom VS. SNK és még sok más ikonikus játékcímet, Itsuno készen áll arra, hogy ugyanazokat a kreatív szabadság, hatékonyság és alázat elveit alkalmazza egy kiváló csapat összeállítása és valami igazán úttörő alkotás létrehozása érdekében.
Az eredeti játékfejlesztés új perspektíváinak előmozdítása érdekében a LightSpeed Studios olyan modellt alkalmaz, amely lehetővé teszi, hogy minden stúdió maga alakítsa ki saját kultúráját, és támogatja az eredeti gondolkodást a csapatokon belül. A LightSpeed Studios a keleti és nyugati játékfilozófiákat egy asztalhoz ültetve arra ösztönzi a regionális csapatokat, hogy cseréljenek ötleteket, keverjék a kulturális hatásokat, és egyesüljenek egy közös vízió alatt – és így valóban globális játékélményeket teremtsenek. Ennek a megközelítésnek a kiemelkedő példája a LightSpeed Studios alelnöke, Steve C. Martin, aki az ötéves fejlesztési ciklusok iránti elkötelezettségéről ismert. Az eredeti AAA nyílt világú akciójáték, a Last Sentinel életre hívására összpontosítva Steve egy világszínvonalú, globális csapatot gyűjtött össze. Az olyan neves stúdiókból érkező tehetségek ellenére, mint a Rockstar Games, a Meta és az EA Games, a LightSpeed LA nemcsak a kreatív szabadság kultúráját ápolta, hanem a termék hatékonyságát is biztosítja, köszönhetően annak, hogy Steve nagy hangsúlyt fektet az alázatra és az építő jellegű visszajelzések elfogadására.
A LightSpeed a kínai Tencent része. Nem egyszer láthattunk már japán fejlesztőket a Tencent vagy a NetEase alá mozogni…
Forrás: Gematsu