LightSpeed Studios: új akció IP-n dolgozik a Devil May Cry veterán rendezője!

Itsuno Hideaki, aki korábban a Devil May Cry 2 óta a franchise rendezője volt, már nem ott dolgozik, és most már valami újba vágta a fejszéjét.

 

A LightSpeed Studios felismerve, hogy az innováció a játékosok elköteleződésének motorja, élesíti megközelítését, és bejelentette elkötelezettségét egy olyan önfenntartó, függetlenül működő regionális stúdiók hálózatának megerősítése mellett, amelyek teljes mértékben eredeti, platformokon átívelő játékcímek fejlesztésére összpontosítanak majd. A LightSpeed Studios leginkább a PUBG Mobile (a Kraftonnal közösen fejlesztett) kapcsán ismert, és világszerte stratégiailag bővíti és építi a legmodernebb fejlesztői létesítményeket az eredeti játékfejlesztés támogatása érdekében. Ez a stratégia lehetővé teszi, hogy a fejlesztőstúdiói (amelyek közé tartozik a LightSpeed LA, az újonnan létrehozott LightSpeed Japan Studio, valamint a világszerte működő csapatok) közvetlenül hozzáférjenek a LightSpeed Studios központosított technikai erőforrásaihoz. Ez a LightSpeed Studios legújabb kutatási és fejlesztési áttöréseiből áll, amelyek a grafika és a teljesítmény határait feszegetik a játékbeli realizmus fokozása érdekében, amint azt az idei GDC során láthattuk.

Erre a megközelítésre építve a legendás játékrendező és a LightSpeed Japan Studio vezetője, Itsuno Hideaki elárulta, hogy belép az arénába, és megkezdte saját AAA-játékai fejlesztését. A Capcomnál szerzett széleskörű játékrendezői és hihetetlen csapatépítői tapasztalataira támaszkodva, amelyek a Devil May Cry, a Capcom Alpha sorozat, a Capcom VS. SNK és még sok más ikonikus játékcímet, Itsuno készen áll arra, hogy ugyanazokat a kreatív szabadság, hatékonyság és alázat elveit alkalmazza egy kiváló csapat összeállítása és valami igazán úttörő alkotás létrehozása érdekében.

Az eredeti játékfejlesztés új perspektíváinak előmozdítása érdekében a LightSpeed Studios olyan modellt alkalmaz, amely lehetővé teszi, hogy minden stúdió maga alakítsa ki saját kultúráját, és támogatja az eredeti gondolkodást a csapatokon belül. A LightSpeed Studios a keleti és nyugati játékfilozófiákat egy asztalhoz ültetve arra ösztönzi a regionális csapatokat, hogy cseréljenek ötleteket, keverjék a kulturális hatásokat, és egyesüljenek egy közös vízió alatt – és így valóban globális játékélményeket teremtsenek. Ennek a megközelítésnek a kiemelkedő példája a LightSpeed Studios alelnöke, Steve C. Martin, aki az ötéves fejlesztési ciklusok iránti elkötelezettségéről ismert. Az eredeti AAA nyílt világú akciójáték, a Last Sentinel életre hívására összpontosítva Steve egy világszínvonalú, globális csapatot gyűjtött össze. Az olyan neves stúdiókból érkező tehetségek ellenére, mint a Rockstar Games, a Meta és az EA Games, a LightSpeed LA nemcsak a kreatív szabadság kultúráját ápolta, hanem a termék hatékonyságát is biztosítja, köszönhetően annak, hogy Steve nagy hangsúlyt fektet az alázatra és az építő jellegű visszajelzések elfogadására.

A LightSpeed a kínai Tencent része. Nem egyszer láthattunk már japán fejlesztőket a Tencent vagy a NetEase alá mozogni…

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu