Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: közeleg a megjelenése?

Mivel egy nagyobb korhatár-besorolással foglalkozó bizottság kiértékelte a The Chinese Room játékát, talán sokat már nem kell várnunk a megjelenésre.

 

A Bloodlines 2-t először 2019 márciusában jelentették be. A fejlesztő akkor a Hardsuit Labs volt, akiket korábban a Blacklight: Retribution kapcsán ismerhettünk. Az IP tulajdonosának Paradox Interactive-nak sikeresen benyújtotta a csapat a folytatás koncepciójá. A várakozásnak egyáltalán nem kellett volna sokáig tartania, ugyanis a játékot 2020 elejére tették eredetileg, és az eredeti író, Brian Mitsoda közreműködésével a hype is eléggé nagy volt…

Aztán a játékot 2021-re halasztották, és néhány hónappal később Mitsoda elhagyta a csapatot. 2021 februárjában a Paradox bejelentette, hogy elvesztette a hitét abban, hogy a Hardsuit képes lesz megfelelő terméket szállítani, így a fejlesztőt leváltották. Még abban az évben a Paradox vezérigazgatója elárulta, hogy a játék közel állt a törléshez, de egy másik stúdió sikeresen jelentkezett az ő koncepciójával, ám két évet kellett várnunk rá, hogy megtudjuk, hogy a kérdéses stúdió a The Chinese Room volt.

Az új projekt megjelenési időszakát tavaly őszre tették, de ez ugye nem jött össze. Sokat talán nem kell várnunk, ugyanis az amerikai ESRB besorolta a játékot, így fél éven belül meg is jelenhet. Az értékelés Mature (17+), ugyanaz mint az első részé. Ez lesz a The Chinese Room első RPG-je amúgy, de nézzük is az ESRB összefoglalóját:

„Ez egy akció-szerepjáték, amelyben a játékosok két vámpírnak segítenek visszanyerni az emlékeiket és az erejüket, hogy megállítsanak egy felkelést. A játékosok belső nézetes perspektívából fedezik fel a város utcáit, gyilkosságok után nyomoznak, interakcióba lépnek a karakterekkel, és közelharc stílusú harcban harcolnak a vámpírokkal. A játékosok fizikai támadásokkal (pl. karomvágások, rúgások, táplálkozási/harapási támadások) és vámpírerőkkel (pl. telekinézis, megszállás) ölnek meg ellenséges vámpírokat. A játékosok lopakodó támadásokat is alkalmazhatnak (pl. nyaktörés, táplálkozási támadás), hogy diszkréten megöljék az ellenséget.

A harcok frenetikusak, ütközéshangok, valósághű lövések és nagy vérfröccsenések kíséretében. Egyes támadások közeli jeleneteket eredményezhetnek, amelyekben a játékos karaktere lefejezi és/vagy felnyársalja az ellenséget. Néhány területen lefejezett holttestek láthatók vértócsákban; több környezetben nagy vérfoltok is megjelennek. A játékban a párbeszédek szuggesztív/szexuális anyagokat tartalmaznak (pl. „fogyasztom a k*rvákat”; „elég édes a p***szaft”; és „a következmény d*ldója sosem jön benedvesítve, ugye?”). A „b*szd meg” is elhangzik a játékban,” írta az ESRB.

Akkor sokat már nem kell várnunk rá…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu