Mivel egy nagyobb korhatár-besorolással foglalkozó bizottság kiértékelte a The Chinese Room játékát, talán sokat már nem kell várnunk a megjelenésre.
A Bloodlines 2-t először 2019 márciusában jelentették be. A fejlesztő akkor a Hardsuit Labs volt, akiket korábban a Blacklight: Retribution kapcsán ismerhettünk. Az IP tulajdonosának Paradox Interactive-nak sikeresen benyújtotta a csapat a folytatás koncepciójá. A várakozásnak egyáltalán nem kellett volna sokáig tartania, ugyanis a játékot 2020 elejére tették eredetileg, és az eredeti író, Brian Mitsoda közreműködésével a hype is eléggé nagy volt…
Aztán a játékot 2021-re halasztották, és néhány hónappal később Mitsoda elhagyta a csapatot. 2021 februárjában a Paradox bejelentette, hogy elvesztette a hitét abban, hogy a Hardsuit képes lesz megfelelő terméket szállítani, így a fejlesztőt leváltották. Még abban az évben a Paradox vezérigazgatója elárulta, hogy a játék közel állt a törléshez, de egy másik stúdió sikeresen jelentkezett az ő koncepciójával, ám két évet kellett várnunk rá, hogy megtudjuk, hogy a kérdéses stúdió a The Chinese Room volt.
Az új projekt megjelenési időszakát tavaly őszre tették, de ez ugye nem jött össze. Sokat talán nem kell várnunk, ugyanis az amerikai ESRB besorolta a játékot, így fél éven belül meg is jelenhet. Az értékelés Mature (17+), ugyanaz mint az első részé. Ez lesz a The Chinese Room első RPG-je amúgy, de nézzük is az ESRB összefoglalóját:
„Ez egy akció-szerepjáték, amelyben a játékosok két vámpírnak segítenek visszanyerni az emlékeiket és az erejüket, hogy megállítsanak egy felkelést. A játékosok belső nézetes perspektívából fedezik fel a város utcáit, gyilkosságok után nyomoznak, interakcióba lépnek a karakterekkel, és közelharc stílusú harcban harcolnak a vámpírokkal. A játékosok fizikai támadásokkal (pl. karomvágások, rúgások, táplálkozási/harapási támadások) és vámpírerőkkel (pl. telekinézis, megszállás) ölnek meg ellenséges vámpírokat. A játékosok lopakodó támadásokat is alkalmazhatnak (pl. nyaktörés, táplálkozási támadás), hogy diszkréten megöljék az ellenséget.
A harcok frenetikusak, ütközéshangok, valósághű lövések és nagy vérfröccsenések kíséretében. Egyes támadások közeli jeleneteket eredményezhetnek, amelyekben a játékos karaktere lefejezi és/vagy felnyársalja az ellenséget. Néhány területen lefejezett holttestek láthatók vértócsákban; több környezetben nagy vérfoltok is megjelennek. A játékban a párbeszédek szuggesztív/szexuális anyagokat tartalmaznak (pl. „fogyasztom a k*rvákat”; „elég édes a p***szaft”; és „a következmény d*ldója sosem jön benedvesítve, ugye?”). A „b*szd meg” is elhangzik a játékban,” írta az ESRB.
Akkor sokat már nem kell várnunk rá…
Forrás: WCCFTech