Az Obsidian Entertainment egy picit bele fog nyúlni a Pillars of Eternity harcaiba, ha már kerek évszámot ünnepel a franchise…
Az Obsidian a régimódi, izometrikus nézetű RPG, a Pillars of Eternity 10. évfordulója alkalmából egy nagy új patchet és egy még nagyobb hírt adott ki: egy teljes évtizedbe telt, de a körökre osztott harcok megérkeznek a játékba. És ha nincs a Pillars of Eternity, akkor nem született volna meg az Avowed, a stúdió legújabb játéka, ami nemrég jelent meg Xbox Series-re és PC-re. Az Obsidian Entertainment a fórumán bejelentette a Pillars of Eternity újítását:
„Az év későbbi szakaszában a figyelők segíthetnek majd nekünk egy vadonatúj funkció tesztelésében: a körökre osztott harcokban. Izgatottan várjuk a Pillars of Eternityben a találkozások megtapasztalásának ezt az új módját, és a visszajelzéseitek segítenek majd alakítani a jövőjét. További részleteket a részvétel módjáról a közeljövőben fogunk megosztani, úgyhogy figyeljétek a közösségi oldalainkat és a Discordot,” írta a fórumán az Obsidian.
A valós idejű, megállítható harcok felbukkantek a Baldur’s Gate első és második részeiben. Ezek a játékok a legjobb RPG-k közé tartoznak a mai napig is (és igen, a Baldur’s Gate 3 fel tudott nőni hozzájuk). Lehet, hogy kissé megosztó lesz ez a fejlemény a játék számára, de ki lehet majd választani, hogy melyik oldalra állunk. Amúgy meg nem az első alkalom, hogy az Obsidian Entertainment utólag adta hozzá a Pillars of Eternity-hez a körökre osztott harcokat, igaz, a Pillars of Eternity II: Deadfire esetében nem kellett tíz évig várni, mire felbukkant a játékban (ez még 2019-ben volt).
A körökre osztott harcokat magával hozó frissítés nem fog rövid időn belül megjelenni, a Pillars of Eternity a minap azért kapott egy eléggé termetes frissítést, ami sok hibát javított, és még több dolgot finomított. Így az Obsidian nem csak az Avoweddal foglalkozik!
Forrás: PCGamer, Obsidian, Steam