Raphael Colantonio ha lehetőséget kapna rá, megvalósítaná a Dishonored visszatérését, de ehhez ugye kellene a Microsoft beleegyezése is…
Sajnos a Dishonored 3 sosem készült el, mivel a második rész eladásai elmaradtak a kiadó, a Bethesda elvárásaitól, és nem tűnik úgy, hogy a Microsoft (aki azóta felvásárolta a ZeniMax Mediát, a Bethesda anyacégét) hajlandó lenne elővenni az IP-t. A Dishonored 2 fejlesztője, az Arkane Lyon jelenleg egy Blade-játékon dolgozik a Deathloop rendezője, Dinga Bakaba vezetésével, az Arkane Austin pedig a 2023-as Redfall kudarca után be lett zárva.
Az Arkane társalapítója és a Dishonored társrendezője, Raphaël Colantonio számára legalább az akarat megvan a megvalósításra. A Quad Damage podcast során (amiből tegnap idéztük, hogy Colantonio nem fejezte be a System Shock Remake-et) elmondta, hogy általában szeret teljesen új játékokon dolgozni, és különösen az első Dishonored után érezte ezt így. Ezért volt végül a második rész rendezője Harvey Smith, míg ő a 2017-es Prey rendezője volt az Arkane Austinnál. Bár ez a játék technikailag ugyanahhoz a sorozathoz tartozik mint a Human Head 2006-os, cliffhangerrel befejeződő FPS-e, a nevet Colantonio akarata ellenére ráerőltették a projektre…
„A Dishonored után az utolsó dolog, amit életem következő négy évében csinálni akartam, az a Dishonored 2 volt. Általában szeretek új dolgokat alkotni. Szívesen visszatérnék a sorozathoz. Úgy értem, most teljesen hipotetikusan beszélünk. El tudnám képzelni, hogy már most a Dishonored 3-on dolgozom, mert olyan régen volt már, hogy miért ne? Volt egy dokumentumom a Dishonored 3-ról. Smithnek van egy dokumentum a Dishonored 3-ról. Azt hiszem, Dinga Bakabának is van egy. Ki tudja, hogy a három verzió közül melyik fog valaha napvilágot látni… most már sci-firől beszélünk ezen a ponton,” mondta Colantonio.
Colantonio új játéka a WolfEye Studionál egy belső nézetes akció-RPG lesz (de ez is immerzív szimulátor lesz…), és a sűrűséget fogja preferálni a méret helyett.
Forrás: PCGamer