A Rainbow Six Siege világában játszódhat a Ubisoft még be sem jelentett projektje (csak nem az XCOM-stílust fogja ez is követni?).
A minap Tom Henderson, az Insider Gaming szerkesztője arról számolt be, hogy állítólag a Ubisoft egy, a Rainbow Six Siege világában játszódó, körökre osztott taktikai játékot fejleszt. A megjelenés még egy kicsit messze van, ugyanis a pletyka szerint vagy 2026-ban, vagy 2027-ben fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, és talán a Nintendo Switch 2 is meg fogja kapni.
Henderson forrásai megemlítették, hogy nagyon fog hasonlítani az XCOM-ra (tehát igen, valóban a Firaxis stílusát fogja követni…), bár több jelenet lesz ebben a játékban. A játékosok az aktuális küldetéstől függően különböző képességű operátorokat választhatnak majd. A sztori mód végigjátszása 25-30 órát igényelhet, ám ez még változhat, de ez teljes mértékben érthető, hiszen a játék fejlesztése még messze nem fejeződött be, úgyhogy még kurtíthatnak a francia kiadó projektjén…
A Rainbow Six Siege az elmúlt évtized egyik legsikeresebb Ubisoft-játéka lett, így ez lett a franciák legsikeresebb élő szolgáltatású (live service) modellt használó játéka, és épp ezért nem olyan nagy meglepetés, hogy a kiadó minden erejével rá akar állni erre az IP-re a Far Cry és az Assassin’s Creed mellett. Ez a három IP a kínai techóriás Tencent anyagi segítségével nemrég bejelentett új leányvállalat kezelése alá tartozik. Eközben a Rainbow Six Siege néhány hónapon belül megújul, ugyanis jön a Rainbow Six Siege X.
Ez továbbfejlesztett grafikával és új játékelemekkel rendelkezik majd. Új rombolható tárgyak jönnek, gördülékenyebb kötélzeti navigációt kapunk a továbbfejlesztett irányítással. Jobb terjedést és visszhangot kap a felújított hangzás, a kezdőknek felfrissítik a belépési élményt az új tutorial anyagokkal és terepgyakorlatokkal, így elsajátíthatják az alapokat, mielőtt belevágnának a mérkőzésekbe. Új kommunikációs kerék is lesz a csapattársakkal való egyszerű kommunikációhoz. A frissített Pick and Ban rendszer a stratégiának új réteget ad, mert a csapatok így reagálhatnak és alkalmazkodhatnak az ellenséges stratégiákhoz. Az egyidejű kitiltások minden körben felgyorsítják a folyamatot. Az R6 ShieldGuard az összes meglévő csalás elleni kezdeményezés egységes megközelítése lesz, amely új technológiákat is bevezet a játék védelmére, beleértve az élő biztonsági frissítéseket, amelyek ütemezett karbantartás nélkül fognak történni, így megnehezítve a csalást. A presztízsrendszer is fejlődik, így biztosítva, hogy a játékosok megfelelően viselkedjenek a mérkőzések során.
A körökre osztott Rainbow Six még nem hivatalos!
Forrás: WCCFTech