A GTA 6 csúszása után az EA villantott: komoly tervei vannak a Battlefield 6-tal!

Miután csúszik a GTA 6, az EA komoly bejelentéseket tett a Battlefield jövőjéről, és megerősítette, mikor számíthatunk a következő rész bemutatására és megjelenésére.

 

A következő Battlefield 2026 áprilisa előtt jelenik meg, a hivatalos bemutatója pedig 2025 nyarán esedékes – az EA már azt is tudja, hogyan zajlanak majd a zárt tesztelések, hogy javítsanak az FPS-en.

A Battlefield-sorozat sosem volt még ennyire sarkalatos helyzetben, mint most. A Battlefield 2042 2021 egyik legrosszabbul fogadott játéka lett, de úgy tűnik, az Electronic Arts tanult a hibáiból, és gőzerővel dolgozik a következő epizódon. Hónapokig tartó zárt tesztelések után, melyeket a tesztelők visszajelzései alapján formáltak, az EA mostanra pontosan tudja, mit akar elérni az új résszel.

Az EA a negyedik pénzügyi negyedév beszámolójában hivatalosan is bejelentette, hogy a következő Battlefield bemutatója 2025 nyarán lesz. „2025 nyarán a nagyon várt Battlefield bemutatója kulcsfontosságú lépés lesz abban, hogy elhozzuk a következő generációs szórakozást” – mondta Andrew Wilson vezérigazgató. Emellett azt is közölte, hogy a Battlefield 6 legkésőbb 2026 áprilisáig megjelenik.

 

Az EA már tudja, hogyan akarja elindítani az új Battlefieldet

 

Már februárban jelezte az EA, hogy a versenytársaktól függően előrehozhatják vagy eltolhatják a megjelenést. Bár nem mondta ki nyíltan, Wilson egyértelműen utalt a Grand Theft Auto 6-ra. A mostani pénzügyi jelentés szerint azonban a GTA 6 2026 májusára csúszása után már biztosabbak a dolguk. „Úgy gondoljuk, hogy az ablak most tisztább, mint korábban, és nagyon magabiztosak vagyunk abban, hogy a Battlefield 2026 pénzügyi évében megjelenik” – fogalmazott a Gamesradar szerint.

Eközben a DICE a közelmúltban az X-en (Twitteren) közzétett bejegyzésében jelezte, hogy kibővíti a Battlefield Labs nevű zárt tesztprogramját, így az európai, észak-amerikai és ázsiai játékosok is jelentkezhetnek. „Az új tartalmak tesztelése mellett továbbra is olyan kulcsterületekre összpontosítunk, mint a fegyvertípusok közti egyensúly, a sebzésmérték, a mozgásmechanikák és a harc ritmusa. A rombolhatóság továbbra is központi téma – különféle pályákon teszteljük a rombolható objektumokat, és finomhangoljuk a felszíni sérüléseket” – közölte a csapat.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu