Egy pokoli élmény – a DOOM: The Dark Ages még nehezebb lett, és mindenkit meg fog izzasztani

Készülj fel, mert a DOOM: The Dark Ages mostantól tényleg le fog izzasztani, és mindez egy váratlan nehézség-emelkedés miatt van. Az id Software úgy döntött, hogy a legnehezebb játékmódokat tovább hangolja, hogy a játékosoknak még nagyobb kihívást nyújtson.

 

Ha szereted a kihívásokat és a lövöldözős játékokat, akkor biztosan már eddig is próbára tetted magad a DOOM: The Dark Ages legkeményebb beállításaival. Most viszont még nagyobb erőfeszítésre lesz szükség, mert az id Software úgy döntött, hogy a kihívás szintjét tovább emeli, hogy a játékosoknak még komolyabb próbatételt kínáljon. Ezt a játék beállításainak finomhangolásával érték el.

A DOOM: The Dark Ages lehetővé teszi a játékosoknak, hogy testre szabják az ellenségek sebzését, a játék sebességét, a sokkolás hosszát és más fontos játékelemeket. Az id Software pontosan ezt a rugalmasságot használja ki arra, hogy a legmagasabb nehézségi szinteket még brutálisabbá tegye, anélkül hogy külön javítócsomagot adna ki. Ezek a finomítások ugyan nem javítják a tartalmi vagy kódbeli hibákat, de mindenképpen keményebb kihívást jelentenek minden játékosnak.

Erről az X platformon kiadott közlemény is részletesen beszámol: „Miután egy hétig figyeltük, hogyan játszotok, és elolvastuk a visszajelzéseiteket, úgy döntöttünk, hogy a játéknak összességében keményebbnek kell lennie, különösen a Nightmare szinten, így tegnap életbe lépett a Tunable Pass [a nehézség finomhangolását szolgáló beállítás].” Összességében két kulcsfontosságú változtatást vezettek be.

Az Agaddon Hunter, a Cosmic Baron, a Hellknight, a Komodo és a Pinky Rider egyes támadásai erősebbek lettek. „Szerettük volna, ha ezek az ellenfelek még nagyobb veszélyt jelentenek a harcmezőn, főleg bizonyos sebzés/nehézség szorzók mellett. Például 250%-os sebzés (a Nightmare alapértéke) mellett, ha elszúrsz egy parry-t az Aggadon Hunter ellen, az mostantól a pajzsodat töri össze ahelyett, hogy csak masszív sebzést okozna” – magyarázták.

Ezen kívül a játékosokat védő rendszerek sem lesznek már olyan nagyvonalúak a „Player Damage” módosító (100% – 500%) esetén. Ezek a rejtett segítségek eddig túl sokszor mentették meg a játékosokat a biztos haláltól, de mostantól jobban meg kell fontolniuk a döntéseiket. „Nem akarjuk, hogy a játékosok csak erőből győzzék le a helyzeteket, hanem valóban okosan kelljen taktikázniuk” – tették hozzá. A változtatások a játékosok túlélési esélyeit is komolyan érintik, különösen magasabb „Player Damage” szorzóknál lesz szembetűnő a hatás.

A Bethesda szerint a DOOM: The Dark Ages a stúdió eddigi legnagyobb dobása. Bár a brutális kihívások miatt rengeteg vita kíséri a játékot, a Steam egyidejű játékosszáma még nem érte el a DOOM 2016 és a DOOM Eternal szintjét. Mindezek ellenére a Bethesda megerősítette, hogy a játék már elérte a 3 millió felhasználót, ezzel a stúdió történetének legnagyobb premierje lett – részben a Game Pass-nek is köszönhetően.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu