Kiderült volna, miért törölte az Electronic Arts a Black Panthert?

Az Electronic Arts és a Marvel (Disney) közötti megállapodásnak eddig nem sok eredménye volt, de talán megtudtuk, mi lehetett volna a törölt Fekete Párduc-játékból.

 

Jason Schreier, a Bloomberg szerkesztője többet is felfedett az Electronic Arts és a Cliffhanger Studios nemrég leállított Black Panther játékáról. Kitért számos kihívásra, amelyekkel a játéknak a négyéves fejlesztés során szembe kellett néznie, és néhány részletet is megtudhattunk arról, hogy mit tartalmazott volna a játék, ha az eljutott volna a célvonalon túlra. Schreier szerint az Electronic Arts azért döntött a Black Panther törlése és a Cliffhanger Games bezárása mellett, mert a játék fejlesztése nem haladt a megfelelő tempóban.

Schreier forrásai szerint az Electronic Arts vezetői frusztráltak voltak amiatt, hogy a játék még mindig a fejlesztést megelőző, pre-produkciós fázisban tartott, és bár nemrég némi lendületet vett, a vezetőség megelégelte az egészet, úgyhogy túl későn szedték össze magukat a fejlesztők. Schreier két kulcsfontosságú tényezőt említ a fejlesztés lassabb ütemének okát illetően: az első az, hogy mivel a Cliffhangert csak 2021-ben alapították, a stúdió még mindig a csapat bővítésén és méretezésén dolgozott, hogy támogassa egy AAA játék fejlesztését. A másik a stúdiónak a játékkal kapcsolatos ambícióira utal, ami a Monolith híres Nemesis-rendszeréhez hasonló szisztéma létrehozása volt, valamint a procedurális narratív játékok fejlesztésével járó problémákra, majd a játék bemutatására a vezetőknek.

Schreier információ szerint a játékban a képregény-univerzum különböző játszható hősei, mint T’Challa, Killmonger és Shuri mindannyian versenyeztek volna azért, hogy Fekete Párduccá válhassanak, és a Marvel hírhedt alakváltó idegenjei, a Skrullok a hősök szövetségesei lettek volna. Viszont csak részben lettek volna szövetségesek, ugyanis egyesek emlékezhettek a játékos viselkedésére, és ennek megfelelően cselekedtek volna (a la Nemesis-rendszer).

Az Electronic Arts vezetősége látszólag nem látta, hogyan alakul a játék, ez vezetett a hét elején napvilágot látott hírekhez, és (ahogy erről is beszámoltunk tegnap) a harmadik tömeges elbocsátási hullámhoz az idei év során.

Forrás: WCCFTech, Bloomberg

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.