A Nintendo biztosan folytatni fogja a franchise-ot (ami hamarosan kerek évfordulót fog ünnepelni) a nagy N következő hardverén.
A Nintendo Switch 2 holnap rajtol el a világ nagyobb részén, és a Nintendo rajongói már alig várják, hogy a konzol milyen újgenerációs Zelda-játékot hozhat. A Nintendo Switchre megjelent néhány The Legend of Zelda-játék. Ott volt a két „nyílt légterű” (így nevezi a Nintendo a nyílt világú játékait) játék, a Breath of the Wild és a Tears of the Kingdom, valamint az Echoes of Wisdom még 2023-ban. Ezen kívül felbukkant a Switch-en a Link’s Awakening remake-je és a Skyward Sword új remasterje is, így a Nintendo viszonylag nagy kínálatot adott a platformra elérhető Zelda-kalandokból. És úgy tűnik, hogy ez a Switch 2 esetében sem változik, hiszen a Nintendo már bejelentette a franchise mindkét nyílt világú játékának next-gen frissítését.
A Nintendo rajongói most arról álmodoznak a Redditen, hogy a Switch 2 erejével a háta mögött hogyan nézhet ki a következő nagy fő Zelda-játék. A beágyazott blogposztban azt kérdezték a felhasználóktól, hogy mit szeretnének látni a következő fővonalbeli, nyílt világú The Legend of Zelda-játékban. A nyitóposzt csak annyit akart, hogy más legyen mint a Breath of the Wild, ugyanis szerinte a Tears of the Kingdomnak már ártott, hogy túlságosan hasonló volt, egészen odáig, hogy ugyanazt a térképet használta, és nyilvánvalóan más lesz a térképe, de attól tart, hogy még mindig túlságosan ragaszkodni fog a Breath of the Wildhoz, és alapvetően ugyanolyan játék lesz, csak új térképpel, képességekkel és karakterekkel.
With the announcement of the Switch 2, what do you want to see from the next "open air" Zelda game that will inevitably come out on it?
byu/Tainted_Scholar intruezelda
A posztra érkezett válaszoknak megvoltak a maguk értelmezései arra vonatkozóan, hogy mit szeretnének látni az első Zelda-játékban a Switch 2-n. Az egyik kommentelő szeretné, ha tárgyakkal korlátozva, de nyitottabb módon lennének a dungeonök: ahelyett, hogy minden dungeonhoz az előtte lévő konkrét tárgyra lenne szükség, talán a hookshot feloldhatna két dungeont vagy valami ilyesmit, hogy rugalmasabb legyen a sorrend anélkül, hogy teljesen lineáris vagy lapos lenne. Egy másik kommentelő eltörölné a szentély koncepcióját, hogy visszatérjenek a dungeonokhoz és barlangokhoz. Ő 30-50 igazi, „húsos” dungeont szeretne, ami sokkal kielégítőbb, mint 150 szentély és öt wannabe dungeon. Egy harmadik komment egyszerűen csak annyit írt, hogy víz alatti felfedezést akar.
Kérdés, mi valósul majd meg mindebből… amúgy februárban lesz 40 éves a franchise, és addigra jöhet valamilyen bejelentés.
Forrás: Gamingbible